آرش نیکبخت روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: مریم سلیمی در بخش تفنگ بادی، زهرا باوندپور، کیمیا امیری و دریا محمدی در بخش تپانچه بادی در اردوی تیم ملی به سر می برند.
نیکبخت ادامه داد: این اردو هم اکنون در حال برگزاری است و تا 12 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.
نیکبخت با بیان اینکه تعدادی از این ملی پوشان به مسابقات المپیاد تیراندازی دانشجویان اعزام می شوند، تصریح کرد: از سوی دیگر 12 بانوی تیرانداز به مسابقات آسیایی در کویت اعزام می شوند که یکی از آنان، بانوی کرمانشاهی در بخش تپانچه 10 متر بادی است.
وی زمان برگزاری مسابقات آسیایی کویت را در اسفند امسال اعلام کرد و افزود: هیات استان از کمبود امکانات و تجهیزات سلاح و ساچمه رنج می برد از همین رو رایزنی ها ادامه دارد و امیدواریم تا اوایل سال 97 پیشرفت چشمگیری در توسعه تجهیزات داشته باشیم که در این صورت به برترین هیات کشور تبدیل خواهیم شد.
نیکبخت از وجود سه سرسرای تیراندازی بانوان در کرمانشاه خبر داد و افزود: سرمایه گذاری در بخش نوجوانان و جوانان یکی از اولویت های هیات است و از همین رو کمیته استعدادیابی در هیات برای شناخت استعدادهای درخشان و کسب افتخارات بیشتر برای استان فعال است.
وی در خصوص افتخارات کسب شده توسط بانوان کرمانشاهی گفت: کسب مقام سوم کشوری توسط کیمیا امیری در رده نوجوانان و همچنین کسب مقام دوم مسابقات منطقه ای در بهمن ماه از جمله افتخارات بانوان تیرانداز در سال جاری است.
به گفته وی، در سالی که گذشت نیز شاهد کسب مقام نخست کشوری در بخش تفنگ بادی و مقام دوم در رشته تبانچه بادی در بخش بانوان بودیم.
140 بانوی تیرانداز هم اکنون در استان کرماشاه فعالیت می کنند.
8066/7460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.