در این مطلب آمده است: وزیر اطلاعات در روز 22 بهمن میهمان مردم کرمانشاه بود. حجت‌الاسلام ‌والمسلمین علوی که پس از حضور در کرمانشاه در مراسم راهپیمایی مردم این شهر حاضر و به ایراد سخن پرداخته بود؛ پس از پایان این مراسم، به منظور بازدید از مناطق زلزله ‌زده به ازگله سفر کرد.
بعد ازظهر همان روز بود که فیلمی از سخنرانی وزیر اطلاعات در جمع مردم ازگله منتشر شد.علوی در این سخنرانی ماجرای چگونگی انتخاب بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه را روایت می‌کند. آن‌گونه که علوی در این ویدئوی کوتاه می‌گوید، بازوند پیش از اینکه استاندار کرمانشاه بشود، «مشتریان زیادی داشته است». وی در جمع مردم ازگله، از استان‌های لرستان و مرکزی به عنوان «مشتریان سرسخت بازوند»، نام می‌برد.
وزیر اطلاعات در ابتدای سخنان خود می‌گوید: زمانی که بحث انتخاب استانداران بود، مردم استان لرستان می‌گفتند آقای بازوند باید اینجا بماند و ما نمی‌گذاریم از استان ما برود.
وی می‌افزاید: آیت‌الله دری نجف‌آبادی؛ امام‌ جمعه اراک نیز در همان ایام با بنده تماس گرفت و گفت سلام بنده را به آقای دکتر روحانی برسانید و به ایشان بگویید که ما می‌خواهیم آقای مهندس بازوند استاندارمان بشود؛ چون ایشان چند سال معاون استاندار بوده و ما می‌دانیم چه مدیر توانمند و باغیرتی است و نسبت به کارها، بی‌خیال نیست.
علوی در ادامه به مطرح کردن خواسته‌ی مردم استان‌های لرستان و مرکزی در هیات دولت اشاره می‌کند و عنوان می‌نماید: مسئله را نیز با آقای رئیس‌ جمهور، آقای جهانگیری و مسئول دفتر رئیس‌ جمهور در میان گذاشتم و این دوستان هم با آقای بازوند بحث کردند و نکات را به ایشان منتقل کردند.
وی می‌افزاید: آقای بازوند اما جواب‌شان به این موضوع این بود که استان کرمانشاه عقب‌ ماندگی‌های زیادی دارد و من وقتی این عقب‌ ماندگی‌ها را می‌بینم غصه‌دار می‌شوم و می‌خواهم این چند صباحی که از عمرم باقی ‌مانده است را در کرمانشاه باشم و تا می‌توانم در آنجا به مردم خدمت کنم؛ لذا از مردم استان‌های لرستان و مرکزی و همچنین شخص آیت‌ الله دری نجف‌آبادی امام ‌جمعه محترم اراک تشکر می‌کنم که خواهان این هستند من استاندار استان‌شان بشوم؛ اما من می‌خواهم به استان کرمانشاه بروم و به مردم شریف این استان خدمت بکنم.
علوی در بخش دیگری از سخنان خود به ماجرای زلزله کرمانشاه اشاره می ‌کند و می‌گوید: آقای بازوند در بحث مدیریت زلزله، جهادی عمل کردند.
وی می‌افزاید: مشکلات همیشه وجود دارند؛ حتی اگر زلزله هم نباشد، مشکلات دیگری وجود دارند که انسان کار می‌کند تا آن‌ها را حل‌ و فصل نماید.
وزیر اطلاعات در پایان صحبت‌های خود عنوان می‌کند: وقتی ماجرای زلزله استان کرمانشاه اتفاق افتاد، همه وزرا در هیات دولت گفتند که مردم استان کرمانشاه شانس آوردند که آقای بازوند استاندار کرمانشاه است.
شایان ‌ذکر است در روایتی مشابه از علی‌اکبر ناطق ‌نوری که تلاش‌هایی برای سکانداری استانداری مازندران توسط بازوند، انجام داده بود، وی می‌گوید: «شاید مصلحت خداوند بود که آقای مهندس بازوند به‌ عنوان یک پیک کاردان، مشکلات و نابسامانی‌های زلزله کرمانشاه را به سامان برساند».
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.