به گزارش ایرنا؛ مهناز فتاحی از نیروهای با سابقه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهرماه امسال به عنوان سرپرست کانون جانشین رضا موزونی شد.
مدیرعامل کانون پرورش فکری در متن حکم انتصاب با اشاره به هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان است، تحقق این هدف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پرنشاط و امیدبخش و بهره مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه ها و کیفی سازی فعالیت ها دانسته و توجه به ابزارها و روش های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدفمند مهارت ها و مقوله های فرا دانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی عنوان کرده است.
مهناز فتاحی متولد 1347 و از کارشناسان با سابقه‌ کانون استان است که پیش از این به عنوان‌های مربی، کارشناس و کارشناس مسئول در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت داشته است.
فتاحی نویسندگی کتاب‌های کودک و نوجوان، نمایش ‌نامه، داوری مسابقه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را در کارنامه کاری خود دارد و تاکنون برگزیده و نامزد جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان، کتاب فصل، کتاب سال جمهوری اسلامی، جایزه پروین اعتصامی، کتاب برتر کودک و نوجوان، خاتم و جایزه بزرگ جلال احمد نیز بوده است.
کتاب‌های دلم یک دوست می‌خواهد، اردیبهشتی دیگر، طعم تلخ خرما، قلب کوچک سپهر، فرنگیس و باغ مادربزرگ،... از جمله آثار منتشر شده فتاحی است.
کتاب فرنگیس به تازگی نیز به عنوان کتاب برگزیده در هفدهمین جشنواره انتخاب سال دفاع مقدس کشور شد.
کانون پرورش فکری در تمام 14 شهرستان استان کرمانشاه فعال است.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که حدود 21 درصد از این جمعیت زیر 15 سال سن دارند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.