به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه سنقر و کلیایی در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) اسلام، مردم، قانونگرایی و دشمن ستیزی و عدم پذیرش سلطه را به عنوان چهار عنصر اصلی برای پایه ریزی انقلاب اسلامی مدنظر داشتند و امروز هم آنچه که موجب پایداری این نظام می شود همین عناصر است.
حجت الاسلام صفدری افزود: بعد از گذشت 28 سال از رحلت رهبر کبیر انقلاب شاهدیم که گفته های امام (ره) همان گفته های مقام معظم رهبری است که این انقلاب را حول محور ولایت فقیه به اهداف عالی می رساند.
وی حضور پرخروش مردم در راهپیماییها را یکی از جلوه های مردمی بودن این انقلاب و حمایت از امام، انقلاب و قانون دانست.
وی با بیان اینکه اسلام کاملترین دین الهی است و می تواند آسایش، امنیت و قدرت سیاسی ما را تضمین کند، گفت: اگر در بخشی از موارد دچار ضعف هستیم به خاطر این است که اسلام را اجرا نکردیم نه اینکه اسلام ضعف داشته باشد.
امام جمعه سنقرو کلیایی توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه و تلاش برای کاهش اختلاف طبقاتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز مسئولان، مدیون ملت هستند و باید خدمتگزار باشند و امانت دار امانتی هستند که مردم به دست آنها سپرده است.
وی تحریف در مسیر انقلاب و تاریخ و وارونه جلوه دادن حقایق را از اهداف دشمن از اوایل انقلاب تا کنون دانست و گفت: ما که در درون نظام و مدافع نظام اسلامی ایران و ولایت هستیم بایستی با قلم، بیان و استفاده از تریبون، حقایق را به گوش مردم برسانیم.
قرائت قطعنامه پایانی، نوحه خوانی و سینه زنی به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه (س) را از دیگر برنامه های راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سنقرو کلیایی بود.
سنقرو کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
7446/8066 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.