به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا گودرزی روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن روانسر که با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد، افزود: استقلال ما به معنای عدم وابستگی، خودباوری، اعتماد به جوانان، تحقق اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون است.
وی تصریح کرد: با پشتیبانی مردم و با اتحاد شیعه و سنی و اقوام و فرهنگ های مختلف، ایران اسلامی در منطقه بی ثبات خاورمیانه دارای امنیت پایدار و اقتدار است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی برخاسته از اراده مردم است و تا زمانی که مردم در صحنه حضور دارند دشمنان نمی توانند خدشه ای به نظام ما وارد کنند.
گودرزی اضافه کرد: مردم مرزدار منطقه اورامانات با جان و دل از آب و خاک میهن دفاع کرده اند و اجازه نداده اند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.
وی با بیان اینکه ما همه ایرانی هستیم و به آن افتخار می کنیم، ادامه داد: مردم صاحب نظام و انقلاب هستند و همه باید برای سربلندی ایران دست در دست هم با اتحاد و همدلی حرکت کنیم.
مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر روانسر با حضور اقشار مختلف مردم ساعت 10 صبح از مقابل بانک ملت آغاز و تا مقابل ساختمان فرمانداری ادامه داشت و شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی جنایت های استکبار و حامیانش را محکوم کردند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.