سردار منوچهر امان اللهی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در این روز با مشت های گره کرده به جهانیان نشان می دهند که همچنان پیرو مشی استکبارستیزی بنیانگذار کبیر انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه در این روز فریاد استکبار ستیزی یک ملت به صورت یکپارچه به گوش جهانیان می رسد، افزود: دشمنان ایران اسلامی با دیدن این اتحاد از رسیدن به اهداف خود مایوس می شوند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، گسترش امنیت را یکی از دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: انقلاب و دفاع مقدس به ملت ما درس ایثار و شهادت داد و امروز با کمک این آموزه ها امنیت در کشور نهادینه شده است.
سردار امان اللهی با بیان اینکه ایران تنها کشور امن در منطقه خاورمیانه است، گفت: ایرانیان خود را در مقابل برقراری نظم و امنیت مسئول می دانند و قدردان آرامش حاکم در کشور هستند.
وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه را یک وظیفه همگانی دانست و اظهارداشت: این راهپیمایی عظیم اتحادی که رهبر کبیر انقلاب در دل ایرانیان ایجاد کرد را باری دیگر به جهانیان گوش زد می کند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه اظهار کرد: مردم با مشت های گره کرده خود در این راهپیمایی به دشمنان نشان می دهند که پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اجازه نفوذ به استکبارگران را نخواهند داد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه سبزپوشان ناجا به منظور برقراری نظم در کنار راهپیمایان هستند، گفت: تردد خودروها در مسیر راهپیمایی از مسجد جامع تا چهار راه بسیج ممنوع است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: خیابان های موازی از جمله بنت الهدی به خیابان شهید اشک تلخ، بلوارمصطفی امامی به خیابان کوهساری به عنوان خیابان های جایگزین در نظر گرفته شده اند.
سردار امان اللهی با بیان اینکه در کوچه های منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی نیز محدودیت هایی وجود دارد، گفت: پرسنل راهور در مسیرهای جایگزین مستقر شده اند تا تردد خودروها در این مسیرها را روانسازی کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر پرسنل راهور ماموران انتظامی نیز به منظور ایجاد نظم و امنیت در طول مسیر راهپیمایی و خدمات دهی به مردم در کنار آنان هستند.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.