به گزارش خبرنگار ایرنا، حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی، مسئولان و کارمندان دستگاه های مختلف اجرایی، دانش آموزان، دانشجویان، ورزشکاران، تشکل ها و گروه های سازمان یافته، بسیجیان در کنار نیروهای نظامی و انتظامی در این آیین چشمگیر و پررنگ است.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در قصرشیرین از مقابل جهاد کشاورزی در بلوار راه کربلا به سمت میدان مهدیه آغاز شد که در این آیین اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش آموزان و دانشجویان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر راهپیمایی را طی می کنند.
زنان و دختران انقلابی، کودکان و مادرانی که فرزندان کوچک خود را در بغل دارند، دوشادوش مردان نیز جلوه هایی از حضور حماسی و در صحنه مردم انقلابی و مرزنشین قصرشیرین را در دفاع از آرمان های والای انقلاب و حمایت از رهبری معظم به تصویر می کشد.
راهپیمایان با حمل پرچم های سه رنگ و زیبای جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته هایی با مضامین شعارهای ضداستکباری، وحدت و یکپارچگی خود را در دفاع از حریم انقلاب و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند و به سمت میدان مهدیه محل تجمع راهپیمایان در حرکت هستند.
مردم انقلابی قصرشیرین که اینک شرایط و مشکلات پس از زلزله مهیب آبان را تحمل می کنند و خرابی های و ویرانی های ناشی از این حادثه دلخراش مردم داغ دیده و مصیبت دیده این شهرستان را هنوز رنج می دهد در راهپیمایی 22 حماسه ای جاوید خلق کردند و ثابت کردند که با تمام وجود پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.
مردان و زنان عشایر مستقر در مناطق قشلاقی شهرستان قصرشیرین نیز امروز در کنار قشرهای مختلف مردم انقلابی و در میان صفوف متحد راهپیمایان، با فریادهای مرگ بر استکبار و مرگ بر صهیونیست، حضور این مرزداران راسخ را در حراست از مرزهای غیرت و شرف این نظام انقلابی نشان می دهد و صحنه هایی زیبا را خلق کرده است.
امروز همه آمده اند تا بار دیگر در جشن ملی وحدت ایران اسلامی برای پیروزی بر رژیم ستمشاهی بار دیگر تجدید پیمانی دوباره با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام راحل ببندند و اعلام کنند تا آخرین نفس حامی و پشتیبان این انقلاب خواهند بود.
همچنین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان سرپل ذهاب نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، مسئولان و کارمندان نهادها، ادارات و ارگان های دولتی، اصناف و بازاریان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، دانش آموزان و دانشجویان از میدان امام خمینی این شهر آغاز شده است.
راهپیمایان سرپل ذهابی با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا و اسراییل و با سر دادن شعارهای ضد آمریکایی در حال حرکت به سمت مصلای نماز جمعه این شهر محل اجتماع عظیم راهپیمایان روز 22 بهمن هستند.
همچنین آیین راهپیمایی روز 22 بهمن صبح روز یکشنبه همزمان با سایر شهرهای ایران اسلامی با حضور چشمگیر مردم ولایت مدار شهرستان گیلانغرب آغاز شد.
راهپیمایی 22 بهمن در دومین شهر مقاوم کشور از میدان 22 بهمن آغاز شده و راهپیمایان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و حمل پلاکارد و پارچه نوشته هایی با مضامین فرمایش های امام راحل و مقام معظم رهبری به سمت میدان توحید محل تجمع راهپیمایان در حرکتند.
راهپیمایان با در دست داشتن پرچم و پلاکاردهایی مزین به شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار و برادر شهیدم راهت ادامه دارد و 22 بهمن ماه یوم الله ،یوم الله مسیر راهپیمایی را طی می کنند.
قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه در مجموع بیش از 220 هزار تن جمعیت و بیش از 249 کیلومتر مرز با عراق دارند.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.