به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از محمدابراهیم الهی تبار در جمع نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی صحنه افزود: ما انقلاب بزرگی در منطقه رقم زدیم که معادلات نظام سلطه و استکبار را به هم ریخت.
وی اظهار کرد: ما افتخار می کنیم که کشوری مستقل داریم و روی پاهای خود ایستاده ایم.
الهی تبار افزود: ما مردمسالاری را به معنای واقعی در کمتر از سه ماه از عمر انقلاب، با حضور مردم پای صندوقها و رای به جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتیم. از این نظرهیچ کشوری را نمی توان یافت که این چنین برای رای و نظر مردم خود احترام قائل باشد.
وی افزود: پس از شکل گیری انقلاب اسلامی نظام سلطه و استعمار، هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد که خسارتهای فراوانی به ما وارد کرد اما مردم تمام قد ایستادند، بطوریکه حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.
وی گفت: در جنگ 8 ساله شیعه، سنی و اهل حق همگی با تمام وجود در برابر دشمن ایستادند و از نظام و مملکت خود پشتیبانی کردند.
الهی تبار گفت: در جایی زندگی می کنیم که مردم می توانند حرف خودشان را بزنند. در وقایع اخیر هرچند مردم ممکن است نسبت به برخی مسائل نقد داشته باشند اما وقتی بحث اغتشاشات پیش آمد مسیر خود را جدا کردند، چون دیدند کسانی پشت پرده این ناآرامی ها هستند که بانی 8 سال جنگ علیه ما بودند.
وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی متکی به آرای مردم و همه لایه های جامعه است که همین رمز ماندگاری انقلاب است.
در سفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار به شهرستان صحنه، چند پروژه از جمله 11 استخر ذخیره آب، 150هکتار سیستم آبیاری نوین و یک مدرسه 12 کلاسه افتتاح شد
همچنین الهی تبار با تعدادی از خانواده های گرانقدر شهدای شهرستان صحنه دیدار و گفتگو کرد.
شهرستان صحنه در 50 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.