به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز پنجشنبه در دیدار با مسئولان ادارات و ارگانهای این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه آحاد جامعه است و باید در مقابل توطئه های داخلی و خارجی مانند کوه استوار و محکم استقامت کنیم.
وی تصریح کرد: با رهبری های عالمانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه های انقلاب اسلامی نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان خنثی شده است.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: دهه فجر یادآور مجاهدت های امام راحل (ره) و فداکاری ملت ایران برای به دست آوردن ارزش های اسلامی است.
ماموستا غفوری، احداث بیمارستان روانسر را خواسته اصلی و دیرینه این مردم عنوان کرد و گفت: مردم این شهرستان قدردان خدمات نظام هستند و وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند و باید دولت برای احداث بیمارستان روانسر نگاه ویژه ای داشته باشد.
همچنین به مناسبت گرامیداشت اولین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی جمعی از مسئولان روانسری با خانواده معظم شهید منصور محمدی و جانباز سرافراز علی پرموته دیدار کردند.
معاون فرماندار روانسر در این دیدارها گفت: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت ها و جانقشانیهای ایثارگران است.
بساطعلی نوری با بیان اینکه دیدار با خانواده ای معظم ایثارگر باعث تقویت روحیه برای مسئولان است، اضافه کرد: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر مایه افتخار و مباهات ملت ایران هستند.
در اولین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه پوستر روزشمار انقلاب و نمایشگاه آثار عکاسان منطقه اورامانات در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روانسر گشایش یافت.
محمدرئوف محمدی راد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روانسر افزود: در این نمایشگاه 40 پوستر که یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس و 43 تابلو عکس از آثار هنرمندان اورامانات که در زلزله اخیر کرمانشاه ثبت کرده اند به نمایش گذاشته شده و تا پایان دهه مبارکه فجر در 2 نوبت صبح و عصر آماده بازدید عموم است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.