مظفر تیموری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت 16 تا 18 جمعه 13 بهمن در سینما آزادی کرمانشاه برگزار می شود، افزود: اکران فیلم های جشنواره از روز شنبه 14 بهمن در سینماهای آزادی و فرهنگ این شهر آغاز می شود.
وی با بیان اینکه از روز 14 تا 22 بهمن هر روز صبح از ساعت 10 تا 12 یک سانس سینماهای آزادی و فرهنگ به دانش آموزان اختصاص دارد، اظهار کرد: دانش آموزان می توانند به صورت رایگان در این سانس فیلم ببینند.
وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره فیلم فجر 17 اکران در استان داریم، گفت: از این تعداد پنج فیلم جشنواره مختص کودکان و نوجوانان است که در سانس صبح برای این قشر اکران می شود.
وی اظهار کرد که امسال برای اولین بار در استان کرمانشاه سانس رایگان فیلم جشنواره فجر به دانش آموزان اختصاص یافته است.
سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: 12 فیلم جشنواره فجر امسال نیز برای بزرگسالان از 14 تا 22 بهمن هر روز از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 21 در سینماهای آزادی و فرهنگ اکران می شود.
تیموری همچنین بهای هر فیلم جشنواره فجر امسال را 100هزار ریال ذکر کرد و گفت: دانش آموزان، فرهنگیان، کارمندان ادارات و دانشگاه ها و نیروهای مسلح برای دیدن فیلم های بزرگسالان با ارائه معرفی نامه از اداره خود می توانند بلیط نیم بها خریداری کنند.
به گفته او، در مدت زمان 10 روز جشنواره، در مجموع 46 فیلم اکران می شود.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که نیمی از این جمعیت در شهر کرمانشاه به عنوان مرکز استان سکونت دارند.
در شهر کرمانشاه 2 سینمای آزادی و فرهنگ فعال است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.