بهزاد جلیلیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات پرداختی شامل یک هزار و 646 فقره تسهیلات خرید کالا، 6 هزار و 494 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، یک هزار و 885 فقره تسهیلات خوداشتغالی و یک هزار و 168 فقره مشاغل خانگی است.
پرداخت 368 فقره تسهیلات مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران، 2 هزار فقره تسهیلات مرابحه آموزش و پرورش، 165 فقره تسهیلات بافت فرسوده، 480 فقره تسهیلات به دهیاری ها، فرمانداری ها، استانداری، بخشداری ها و تسهیلات بنگاه های کوچک و متوسط از دیگر تسهیلات پرداختی این مدت است.
او همچنین تعداد تسهیلات پرداختی مناطق زلزله زده را تاکنون 2 هزار و 509 فقره اعلام کرد.
وی در ادامه با تقدیر از سپرده گذاران به ویژه در بخش قرض الحسنه به برندگان قرعه کشی مرحله 38ام اشاره کرد و سهم برندگان استان را در مجموع 23 میلیارد و 920 میلیون و300 هزار ریال ذکر کرد.
بانک ملی استان کرمانشاه در جریان زلزله اخیر نیز حضور فعالی داشت و به گفته رئیس اداره امور شعب بانک استان، کمک های نقدی به مبلغ 2 میلیارد ریال توسط همکاران بانک جمع آوری و چندین کامیون کمک غیرنقدی نظیر کانکس، چادر برزنت، البسه، اجاق گاز، مواد خوراکی و بهداشتی و اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله زده ارسال شد.
جلیلیان در ادامه از دیگر اقدام های بانک ملی استان را انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین بانک و ادارات، سازمان ها و شرکت های مختلف در استان به منظور ارائه خدماتی بانکی و ارائه تسهیلات و معرفی سامانه های (بام) و اپلیکیشن (بله) برای آنها و افتتاح اتاق VIP شعبه کرمانشاه برای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خاص ذکر کرد.
وی یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار در این بانک را دایره انفورماتیک دانست که با همکاری شرکت سداد اقدام های مختلفی از جمله راه اندازی 195 دستگاه خودپرداز و 13 هزار و 121 کارتخوان فروشگاهی و پشتیبانی آنها، توسعه شبکه پایانه های سرویس دهنده به کارت مشتریان و نرم افزارهایی نظیر همراه بانک و تلفن بانک ارائه خدمت کرده و با ارتقاء عملکرد واحد ارتباطات مردمی با شماره 64140-021 و واحد امداد مشتریان با شماره 83386-021 در مرکز آماده پاسخگویی و رفع مشکلات مردم هستند.
نصب 43 کیوسک بانک و 23 ایستگاه کاری گیشه از دیگر اقدام های بخش انفورماتیک بانک ملی استان کرمانشاه در این مدت بوده است.
سامانه بام با هدف بی نیاز بودن همشهریان از بودن در صف خودپرداز و شعبه با ارائه خدمات بانکی نظیر پرداخت قبوض، انتقال پول، افتتاح حساب و سایر خدمات بانکی، سامانه تلفنی 09622 به صورت 24 ساعته خدمات پرداخت قبوض خدماتی (آب – برق – گاز- تلفن و ...) و اطلاعات حساب های مشتریان را در سریعترین زمان ممکن ارائه می دهد از دیگر خدمات بانک ملی است.
رئیس امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود صدور 450 هزار عدد ملی کارت در تمام شعب به صورت آنی و صدور کارت هدیه بنا به درخواست مشتری در شعب شهاب ملی با فراهم کردن امکان بیمه نمودن ملی کارت در برابر سرقت و سوء استفاده احتمالی و همچنین توسعه سرویس ساپتا برای ارسال پیام کوتاه در زمان انجام تراکنش در کمترین زمان از دیگر خدمات این بانک ذکر کرد.
جلیلیان در خصوص تکریم ارباب رجوع در بازرسی های به عمل آمده نیز گفت: با تسریع در پاسخ به شکایات مشتریان در اولین فرصت با راه اندازی سامانه شکایات و پاسخگویی حضوری یا تلفنی به سئوالات مطرح شده و ایجاد سیستم کنترل سیستماتیک شعب بالاخص دستگاه های خودپرداز برای رفاه حال مشتریان در جهت تسریع در امور آنان و بالابردن ضریب امنیتی از طریق کنترل سیستماتیک اقدام شده است.
به گفته او واحد بازرسی از طریق سیستم های سیستماتیک و مانیتورینگ در حال رصد کردن عملکرد همکاران است تا در خصوص شکایت احتمالی مشتریان اقدام لازم انجام پذیرد و سامانه شکایت بازرسی جهت مشتریان در نظر گرفته شده است.
بانک ملی استان کرمانشاه با طرح جدید کانون جوانه ها به موضوع آموزش مفاهیم پولی و اقتصادی به کودکان و نوجوانان پرداخته و 16 هزار نفر کاربر جدید جذب کرده است.
به گفته رئیس امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه، تاثیرات این طرح در جامعه، علاوه بر فرهنگ سازی پس انداز و آگاهی بخشی در امور بانکی، با ارائه مطالب علمی، داستان، شعر، موسیقی و طراحی بازی های هدفمند در خدمت کودکان است و محتوای این سایت به آدرس Kids.bmi.ir قابل دسترسی می باشد.
8066/3033 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.