به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد حجتی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: ملت فهیم ایران در برابر ترفندها و نقشه های متعدد بیگانگان هوشیار و آگاه هستند و این هوشیاری موجب حضور گسترده آنان در برابر ناآرامی های اخیر بود.
وی افزود: ملت ایران نزدیک به 40 سال است که از انقلاب اسلامی با تمام توان دفاع می کنند و هرگاه که لازم شده با حضور گسترده خود وفاداری خود به انقلاب را به همگان ثابت کرده اند.
وی بر شناخت آسیب ها و افکار شوم استکبار تاکید کرد و ادامه داد: این آسیب ها با گذشت زمان و گسترش وسایل ارتباط جمعی، گسترده می شود و طبیعی است که برای شناخت و سپس مقابله با آن، علم و آگاهی ما باید افزایش یابد.
امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید براینکه این انقلاب به راحتی به دست نیامده و خون بسیاری از شهیدان برای به بارآمدنش ریخته شده، افزود: هدف استکبار تبدیل ایران به سوریه و عراق است که هر بار نقشه های آن با بصیرت ملت ایران خنثی می شود.
آیت الله حجتی از تقوا به عنوان سپری محکم در برابر آسیب ها یاد کرد و گفت: تقوای الهی به انسان معرفت می دهد و موجب می شود تا انسان بازیچه استکبار و اهداف منفعت طلبانه آنان نشود.
وی با بیان اینکه پاکی دل بر پاکی رفتار و کردار تاثیرگذار است، از همه آحاد جامعه خواست تا حرکت در مسیر تقوای الهی را برای رسیدن به سعادت و رستگاری در سرلوحه امور قرار دهند.
امام جمعه موقت کرمانشاه از 12 بهمن ماه به عنوان روز بازگشت امام راحل به ایران و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: بار دیگر به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب افتخار می کنیم و این خرسندی را به تمام جهانیان اعلام خواهیم کرد.
8066/7460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.