بهرام کنجوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: ندا شهسواری بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی و تنها بانوی المپیکی کشورمان است که پس از موفقیت در مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی درآمد.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران قرار است با پنج ورزشکار در رقابت های قهرمانی جهان حضور پیدا کند.
کنجوری یادآوری کرد: ندا شهسواری، مهشید اشتری، مریم صامت، صبا صفری و پریناز حاجیلو نفرات تیم پینپ پنگ بانوان کرمانشاه در رقابت های قهرمانی جهان را تشکیل می دهند.
دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی کشور سوئد برگزار خواهد شد.
وی در ادامه و با اشاره به انتشار اولین رنکینگ تیمی تنیس روی میز بانوان جهان در سال 2018 ، گفت: تیم ملی بانوان ایران با 21 پله صعود نسبت به رده بندی ماه قبل در جایگاه 32 قرار گرفت.
کنجوری در پایان گفت: تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران پیش از این در جایگاه 53 تیمی جهان قرار داشت.

** راه یابی چهار جودوکار کرمانشاهی به اردوی استعدادیابی نوجوانان کشور
رئیس هیات جودو استان کرمانشاه از راه یابی چهار ورزشکار کرمانشاهی به اردوی استعدادیابی نوجوانان کشور خبر داد و گفت: آرمین شامرادپور، محمد یوسف نیا، آریا بهرامی و علی یوسفی نفرات دعومت شده به این اردو هستند.
شهریار عباس آبادی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شامرادپور در وزن 55 کیلوگرم، یوسف نیا و یوسفی در وزن 60 کیلو و بهرامی نیز در وزن 70 کیلوگرم حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: این اردو از چهارم تا هفتم بهمن در تهران برگزار خواهد شد.
در استان کرمانشاه بالغ بر 500 ورزشکار زیرنظر هیات پینگ پنگ و حدود 250 نفر نیز زیر نظر هیات جودو استان کرمانشاه فعالیت می کنند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.