به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز سه شنبه در جلسه هفتاد و پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بیان داشت: وقتی استان با این نرخ بیکاری بالا روبروست هیچ معنا و مفهومی ندارد که تولیدکنندگان دیگر استان ها پوشاک مورد نظر ادارات، شرکت ها و بیمارستان های استان را تامین کنند.
وی تصریح کرد: چنانچه مشاهده شود که مدیر و مسئولی در قبال تولید پوشاک از سوی تولید کنندگان دیگر استان ها اقدامی انجام نداده و این خواست را مورد پذیرش قرار داده است بدون شک با چنین مدیری برخورد جدی صورت خواهد گرفت زیرا دیگر اجازه فرصت سوزی جهت افزایش تعداد بیکاران را در استان به هیچ کس نمی دهیم.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: اجرای تولیدات پوشاک توسط اصناف تولیدی پوشاک در استان، این موضوع علاوه بر اینکه افزایش اشتغال را به دنبال دارد از سوی دیگر منجر به رونق اقتصادی و ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت تولید پوشاک در استان خواهد شد.
وی گفت: باید مصوبه این جلسه در خصوص حمایت از تولیدات داخلی پوشاک به کلیه دستگاه های اجرایی و شرکت های خصوصی استان ابلاغ شود زیرا این موضوع حفظ اشتغال در واحدهای تولیدی پوشاک را به دنبال خواهد داشت.
بازوند بیان داشت: مدیران موظف به تفسیر کردن قانون به نفع مردم هستند و حتماً من در خصوص موضوع استفاده از تولیدات داخلی توسط دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، با سازمان بازرسی صحبت خواهم کرد زیرا کاری مهمتر از حفظ و ایجاد اشتغال در استان وجود ندارد.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: اگر تولیدات پوشاک مورد نیاز ادارات، بخش خصوصی و بیمارستان ها را به دیگر استان ها بسپاریم حتماً این کار، ظلمی آشکار در حق تولیدکنندگان داخلی و جوانان این استان تلقی می شود و این موضوع به هیچ عنوان برای مدیریت استان قابل قبول نیست.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای نرخ بیکاری 22 درصدی است.
8066 انشتاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.