افشین حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: دیدار تیم های بعثت و خیبر خرم آباد در شرایطی برگزار شد که 2 تیم موقعیت حساسی در جدول داشتند و سه امتیاز مسابقه می توانست در ادامه کار به آن ها کمک زیادی کند.
وی ادامه داد: تیم بعثت روز گذشته بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و بازیکنان ما در طول 90 دقیقه تلاش زیادی کردند و تنها چند فرصت معدود به حریف دادند.
حسنی خاطرنشان کرد: هرچند مقابل حریف خرم آبادی خود به تساوی دست پیدا کردیم اما همین نتیجه نیز ما بیش از گذشته به آینده و صعود به مرحله دوم امیدوار کرد.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون این تیم رده چهارم را به خود اختصاص داده، گفت: حفظ همین جایگاه نیز باعث صعود ما به مرحله بعدی می شود اما به این وضعیت قانع نیستیم و تلاش می کنیم در هفته های باقیمانده جایگاه بهتری را کسب کنیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در هفته های اخیر و پس از حضور سرمربی جدید، شاهد پیشرفت های بیشتری از تیم بودیم که در نهایت امیدوارم به صعود از گروه و راه یابی به رقابت های فصل آینده لیگ آزادگان ختم شود.
حسینی در پایان اظهار داشت: تیم بعثت در مسیری قرار گرفته که فوتبال بهتری ارائه می کند و به عنوان یک تیم منسجم به دنبال پیروزی و همچنین ارائه فوتبالی زیباست.
تیم های فوتبال بعثت کرمانشاه و خیبر خرم آباد روز گذشته در دیداری عقب افتاده از هفته شانزدهم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به تساوی یک بر یک دست یافتند.
تیم بعثت از 16 مسابقه خود صاحب 25 امتیاز و در رده چهارم و خیبر خرم آباد نیز با همین تعداد بازی و 22 امتیاز رتبه ششم جدول رده بندی گروه سوم را به خود اختصاص داده اند.
نماینده فوتبال کرمانشاه در رقابت های لیگ 2، روز جمعه 6 بهمن در دیداری حساس مهمان پالایش نفت آبادان تیم سوم جدول خواهد بود که تنها یک امتیاز بیشتر از این تیم دارد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.