به گزارش ایرنا، امیر شاه آبادی روز یکشنبه در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌ گذاری که با حضور مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات فرمانداری هرسین برگزار شد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید دغدغه استان کرمانشاه را درک کرده و این اعتبار قابل توجه را به این شهرستان اختصاص داده است.
فرماندار هرسین اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در این راستا 12 هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال پایدار به استان کرمانشاه اختصاص داده است.
وی تاکید کرد: برای عملیاتی کردن تسهیلات اشتغال پایدار باید تمامی دستگاههای اداری عزمشان را جزم کنند وهیچ توجیهی را برای کم کاری نمی پذیرم با این اعتبار نرخ بیکاری تغییر نکند.
شاه آبادی خاطرنشان کرد: دولت در اعطای تسهیلات حساسیت دارد نباید همانند بنگاههای زود بازده مردم بدهکار شوند.
وی از روسای ادارات متولی این امر خواست با مراجعه به روستاها ضمن ملاقات با اهالی آنان را کاملا توجیه نمایند و منتظر مراجعه مردم به ادارات نباشند.
فرماندار هرسین گفت: طرح هایی را که توجیه داشته باشند تایید می کنیم، نمی گذاریم هدف اصلی این طرح که تولید و اشتغال است به چالش کشیده شود.
شاه آبادی در ادامه گفت: براساس آمارهای رسمی هفت هزار و 272 نفر از جمعیت فعال هرسین بیکار هستند و این مقدار، معادل 29 درصد از کل جمعیت فعال این شهرستان است.
فرماندار هرسین در پایان خواستار توسعه کلاسهای فنی و حرفه ای شد و اظهار داشت: آموزش های فنی و حرفه ای می بایست براساس نیازهای مهارتی کارخانه ها و صنایع حوزه شهرستان باشد.
شهرستان هرسین با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر در 44 کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.