به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد علیرضابیگی شامگاه شنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه در استانداری افزود: نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی توانستند وفاق و ‌همتی در مجلس برای کمک به زلزله ‌زدگان ایجاد کنند.
وی اظهار کرد: کارهای بسیار سخت و بزرگی توسط مدیران استان و نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه در جریان کمک به زلزله ‌زدگان صورت گرفت که بسیار باارزش است و مجلس شورای اسلامی نیز ممنون این تلاش ها و مجاهدت ها است.
وی گفت: آمده ایم به مردم بگوییم به کرمانشاه دلبستگی داریم و این دلبستگی ها را با پیگیری های لازم برای تسریع در بهبود وضعیت حادثه دیدگان نشان خواهیم داد.
نماینده تبریز در مجلس اضافه کرد: کسانی که دلشان برای کرمانشاه می‌تپد به ویژه ایرانیان و کرمانشاهیان مقیم خارج از کشور فرصتی مناسب یافته اند که قلوب خود را به این سرزمین گره بزنند‌ تا کرمانشاه را بهتر از قبل بسازیم.
وی با بیان اینکه در زلزله کرمانشاه 19 هزار کیلومتر مربع تحت تاثیر قرار گرفت، عنوان کرد: می شود از زلزله کرمانشاه فرصتی برای ایجاد امید و رونق در کرمانشاه استفاده کرد.
علیرضابیگی تاکید کرد: خدمات دهی دستگاه های اجرایی در مناطق زلزله زده باید به شکلی باشد که رضایت مردم را در پی داشته باشد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.