منصور کیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: حمیدرضا باقری، آرمان بابایی و محمدسعید امیری سه مدال آور کشتی کرمانشاه در اوزان مختلف بودند.
وی ادامه داد: تنها مدال طلای تیم کشتی جوانان کرمانشاه توسط حمیدرضا باقری در وزن 79 کیلوگرم کسب شد که با برتری مقابل حریفی از البرز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
کیانی خاطرنشان کرد: آرمان بابایی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی بود که در کنار کشتی گیر تهرانی مدال برنز و مقام سوم مشترک وزن 79 کیلوگرم را کسب کرد.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به رقابت های وزن 97 کیلوگرم، افزود: محمدسعید امیری کشتی گیر کرمانشاهی مدال برنز این زون را در کنار ورزشکار مشهدی از آن خود کرد.
وی ادامه داد: کشتی گیران تیم های مازندران و توابع تهران نیز به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی وزن 97 کیلوگرم را بدست آوردند.
کیانی همچنین با اشاره به کسب سه مقام پنجمی توسط کشتی گیران تیم کرمانشاه گفت: حافظ دشتبان در وزن 70 کیلوگرم، علیرضا سلطانقلی در وزن 86 کیلوگرم و مهدی غلامی در 125 کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفتند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه گفت: علی سورنی در وزن 65 کیلوگرم و اشکان قمریان در وزن 86 کیلوگرم نیز دیگر کشتی گیران کرمانشاهی بودند که مقام ششم را کسب کردند.
وی در پایان و با بیان اینکه 17 کشتی گیر کرمانشاهی در رقابت های عمومی کشتی آزاد جوانان کشور 'گرامیداشت جانباختگان کشتی سانچی' شرکت کردند، افزود: این رقابت ها در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
در استان کرمانشاه بالغ بر هشت هزار و 500 کشتی گیر در رده های سنی مختلف زیرنظر هیات کشتی مشغول به فعالیت هستند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.