به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی در دبیرستان الوند قصرشیرین با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین، در حاشیه بدرقه این دانش آموزان به خبرنگار ایرنا گفت: این دانش آموزان به مدت 2 روز از یادمان های عملیاتی و مناطق جنگی جنوب کشور از جمله مناطق عملیاتی شلمچه، طلایه و اروندکنار بازدید می کنند.
نعمت الله نازپرورده افزود: برگزاری کلاس های فرهنگی شامل اجرای ادعیه و ترویج فرهنگ نماز و اهتمام به آموختن قرآن و احکام از مهمترین برنامه هایی است که برای کاروان راهیان نور در نظر گرفته شده است.
وی، هدف از حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را آشنایی با رشادت های رزمندگان و نشر ارزش های آن دوران طلایی بیان کرد.
وی با بیان این که امروز دشمن به دنبال تخریب و تضعیف روحیه دینی دانش آموزان است، اردوی راهیان نور را عاملی برای تقویت ارزش های دینی در نسل جوان دانست.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، سه هزار و 600 دانش آموز دارد که در 48 مدرسه شهری و روستایی و 6 مدرسه عشایری در قالب 176 کلاس درس زیرنظر 400 مربی مشغول تحصیلند.
7079/3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.