به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: حقوق شهروندی برگرفته از تعالیم حیات بخش اسلام است و رعایت کردن آن زمینه رشد و پیشرفت جامعه را فراهم خواهد کرد و همه ما موظف به تلاش در رعایت حقوق شهروندی و ادای حق دیگران هستیم.
وی با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش تصریح کرد: توجه بیش از پیش به بخش آموزش و پرورش زمینه پیشرفت و توسعه این شهرستان را فراهم می کند و آینده درخشانی را نوید خواهد داد.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است همدلی و همزبانی کارگزاران عرصه تعلیم و تربیت موجب تعالی و پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش خواهد شد.
ماموستا غفوری، بر صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و افزود: با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال جاری، بحران کم آبی جدی است و سطح آب های زیرزمینی بسیار کاهش پیدا کرده لذا ضروری است شهروندان در مصرف آب نهایت صرفه جویی را داشته باشند و در مدیریت مصرف نظارت بیشتری شود.
وی با اشاره به آیه 28 سوره انفال اضافه کرد: محور بسیاری از لغزش‌های انسان و ریشه‌ی بسیاری از گناهان علاقه به مال و فرزند است چرا که فرزندان و مال دنیا آزمایش الهی هستند در صورتی که انسان در حُب مال و فرزندان اعتدال را رعایت نکند، دچار خیانت می شود.
خطیب جمعه روانسر افزود: خیانت یکی از سه شاخصه منافقان است و عوامل مختلفی می تواند انسان را وادار به خیانت کند که از مهمترین آن ها حُب مال و فرزندان است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.