به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: امریکا از شدت ناراحتی ما را تحریم می کند اما ما با ایمان به خدا در مقابل آن می ایستیم.
وی با اشاره به ناراحتی آمریکا از حزب الله لبنان افزود: سیدالشهدا به همه ما درس مقاومت و آزادگی داد و مسلمانان امروز با این آموزه های دینی در مقابل امریکا و استکبار جهانی ایستادگی می کنند.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان اجلاس بین المجالس، عنوان کرد: یکی از گرفتاری های جهان این است که سازمان ملل و دیگر کشورها تنها جنایت ها را محکوم می کنند در حالی که باید با صراحت حرف ها را زد.
آیت الله علما، فلسطین را از جمله مسایل مهم جهان اسلام برشمرد و افزود: امریکا اسرائیل را ژاندارم منطقه می داند و می خواهد که این رژیم ‌جعلی بر مسلمانان مسلط باشد.
وی گفت: تمام کشورهای اسلامی باید برای پیشرفت علمی و قدرتمند شدن تلاش کنند.
امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: رییس جمهوری امریکا از توان جوانان مسلمان ایران در رسیدن به توان موشکی و قدرت هسته ای عصبانی است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تسلیت جان باختن سرنشینان کشتی سانچی گفت: این ملوانان برای ایران اسلامی به سفر رفته بودند که امیدواریم خداوند بر درجات آنان بیافزاید.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن 29 دی ماه روز محیط زیست یادآور شد: باید تا آنجایی که می توانیم در حفظ محیط زیست تلاش کنیم زیرا دسترسی به هوای پاک و محیط زیست نیاز جدی امروز است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه پیروزی از آن کسی است که پیرو صراط مستقیم و آموزه های الهی باشد، گفت: باید آموزه های دینی را به خوبی به جوانان آموزش دهیم تا بتوانیم آنان را با صراط مستقیم آشنا کنیم.
امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه اگر ما مومن به خدا باشیم همه را یاری خواهد کرد، اظهار داشت: اگر تکیه گاهمان را پروردگار قرار دهیم در مقابل تمام قدرت های جهان ایستادگی خواهیم کرد.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.