به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در این مراسم جایگاه روحانیت در نظام اسلامی ایران و نقش آنها را در پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تشریح کرد.
حجت الاسلام حسن نوروزی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی به بهانه های مختلف به دنبال متوقف کردن و به عقب برگرداندن ایران هستند، گفت: مردم همیشه در صحنه بایستی همیشه در حال رصد کردن دشمن باشند.
وی با دعوت تمامی اقشار، گروهها و جناحهای سیاسی به حفظ وحدت و یکپارچگی گفت: تمام ملت ایران بایستی با دوری کردن ازایجاد چند دستگی و هرگونه تخریب، پشت سر مقام معظم رهبری در مقابل توطئه های دشمنان ایران اسلامی ایستادگی نمایند.
امام جمعه سنقر و کلیایی هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: شهیدان 'واحدی' شهدای روحانی هستند که در برهه ای از تاریخ در کنار شخصیت کم نظیر شهید نواب صفوی در حرکت های پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند و افتخار بزرگی برای این شهرستان محسوب می شوند.
حجت الاسلام مجید صفدری افزود: حرکتهای شهدای فدائیان اسلام در رژیم طاغوت خدایی و خدا محور بود که توانستند حوزه های علمیه و سایر اقشار جامعه را تحت تاثیر قراردهند وراه پیروزی بر علیه طاغوت را پیدا نمودند.
سنقرو کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
7446/8066 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.