مهدی خدابخشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: اردوی های آمادگی ملی پوشان کاراته ایران مدت هاست که به صورت منظم پیگیری و خوشبختانه شرایط خوبی برای موفقیت در اولین دوره رقابت های لیگ جهانی سال 2018 وجود دارد.
وی ادامه داد: لیگ جهانی محل حضور برترین کاراته کاهای دنیاست و برای موفق شدن باید بهترین شرایط آمادگی را داشته باشی که خوشبختانه اکثر ملی پوشان این شرایط را دارند.
خدابخشی افزود: از آن جایی که کاراته قرار است برای اولین بار در مسابقات المپیک شرکت داده شود، تمامی ورزشکاران این رشته آرزو دارند که بتوانند با کسب موفقیت در مسابقاتی نظیر لیگ جهانی، شرایط حضور خود را در بزرگترین رویداد ورزشی جهان هموار کنند.
ملی پوش کاراته ایران یادآور شد: خود من نیز از شرایط آمادگی مطلوبی برخوردار و به طو قطع به چیزی جز کسب مدال در مسابقات لیگ جهانی پاریس فکر نمی کنم.
وی در پایان از کاراته کاهای استرالیا، ژاپن، ایتالیا، برزیل و هلند به عنوان مهمترین رقبای خود در اولین مرحله لیگ جهانی 2018 نام برد.
سعید احمدی، سامان حیدری، هامون درفشی پور و مهدی خدابخشی در بخش آقایان و پگاه زنگنه به همراه محدثه آقایی در بخش بانوان، کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های لیگ جهانی هستند.
نخستین مرحله از رقابت های لیگ جهانی (کاراته وان) در سال 2018 میلادی، روزهای سوم تا ششم بهمن ماه به میزبانی فرانسه و در شهر پاریس برگزار و امتیازات کسب شده ورزشکاران در رده بندی فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو منظور می شود.
هدایت تیم ملی کاراته ایران نیز بر عهده شهرام هروی است و شهاب سلطانی، حسین روحانی و سعید حسنی پور نیز به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.