به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اعتبار برای تکمیل و بهره برداری 2 پروژه ورزشی زمین چمن فوتبال و استخر ورزشی ثلاث باباجانی که در زلزله اخیر دچار خسارت های فراوانی شد، درنظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: این 2 پروژه ورزشی مدت هاست که به دلیل کمبود اعتبار به صورت نیمه تمام رها شده اند و امکان استفاده مردم ثلاث باباجانی از آن ها وجود ندارد.
حسینی در خصوص استخر ورزشی شهر ثلاث باباجانی گفت: با پیگیری های انجام شده مبلغ هشت هزار و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ماده 94 برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با تخصیص کامل رقم اعلام شده، این استخر که هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد پس از سالها به بهره برداری خواهد رسید.
وی در ادامه به زمین فوتبال ثلاث باباجانی نیز اشاره و اظهار کرد: این پروژه ورزشی نیز برای تکمیل و بهره برداری به حدود 6 هزار میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.
حسینی همچنین با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای زمین فوتبال شهر ثلاث باباجانی از محل اعتبارات استانی و ماده 94 برای تامین شده است، میزان پیشرفت این پروژه را 40 درصد عنوان کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در پایان اظهار امیدواری کرد با تخصیص کامل اعتبارات فوق، این پروژه ها در شهرستان ثلاث باباجانی تا پایان سال تیرماه 97 به بهره برداری برسند.
زلزله مهیب 7.3 ریشتری شامگاه 21 آبان که در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد بیش از 30 میلیارد ریال به اماکن ورزشی استان کرمانشاه خسارت وارد آورد.
این زلزله باعث کشته شدن 620 تن و مصدومیت 12 هزار و 386 نفر شد و به 10 شهر و یک هزار و 930 روستا خسارت وارد کرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.