علی سلطانی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تاکنون با احتساب سال های گذشته بیش از 33 هزار کارت ملی هوشمند در شهرستان کنگاور صادر شده است.
وی با بیان اینکه این شهرستان باید برای 61 هزار نفر کارت ملی صادر کند، اظهار کرد: حدود یک هزار درخواست نیز ثبت و در حال انجام مراحل ثبت نام صدور کارت ملی هستند.
سلطانی با بیان اینکه این شهرستان قرار است تا پایان سال جاری 20 هزار کارت ملی صادر کند، افزود: از ابتدای سال تاکنون 16 هزار کارت ملی صادر شده و امیدواریم این اداره تا پایان سال بتواند حدود 25 هزار کارت ملی صادر کند.
این مسئول بیان کرد: هم اکنون پیش ثبت نام صدور کارت هوشمند ملی در مرکز اداره پست، دفاتر پیشخوان و کافی نت های کنگاور در حال انجام است.
سلطانی فر اضافه کرد: افراد همچنین می توانند با مراجعه به مراکز پیش بینی شده و یا از طریق سامانه اینترنتی www.ncr.ir نسبت به پیش ثبت نام برای صدور و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.
رئیس اداره ثبت احوال کنگاور گفت: از مزایای اصلی کارت ملی هوشمند نسبت به کارت ملی کاغذی امنیت بالای آن چه به لحاظ بصری و چه به لحاظ دیجیتالی است و می توان اطلاعات محرمانه تری را با ضریب اطمینان بالا بر روی کارت ملی هوشمند نگهداری کرد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.