به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های بعثت کرمانشاه و گیتی پسند اصفهان از ساعت 14 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه انقلاب شهر کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که توانست دست پر و با سه امتیاز زمین را ترک کند.
در نیمه اول مسابقه، 2 تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند تا در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
با آغاز نیمه دوم تیم بعثت توپ و میدان را در اختیار گرفت و در همان دقایق ابتدایی این نیمه 2بار توسط میلاد نجمی در دقایق 51 و 65 به گل دست پیدا کرد.
این پایان کار نبود چرا که در دقیقه 78 دیدار نیز سجاد سیاه کمری گل سوم تیم بعثت را به ثمر رساند تا در نهایت این دیدار با حساب 'سه بر صفر' به سود نماینده کرمانشاه پایان یابد.
بعثت کرمانشاه با این پیروزی 24 امتیازی شد و با یک بازی عقب افتاده توانست 2 پله در جدول صعود و به رده چهارم برسد.
گیتی پسند اصفهان نیز با این شکست 10 امتیازی و در انتهای جدول رده بندی گروه سوم باقی ماند.
تیم بعثت کرمانشاه بازی عقب افتاده خود را مقابل خیبر خرم آباد روز شنبه 30 دی در زمین حریف برگزار و در صورت پیروزی می تواند به مکان سوم جدول صعود کند.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در سه گروه 11 تیمی برگزار و در پایان مرحله اول، از هر گروه چهار تیم به دور دوم و نهایی صعود می کنند.
12 تیم راه یافته به مرحله دوم در 2 گروه 6 تیمی باهم مسابقه می دهند و در نهایت تیم های اول هر گروه جواز حضور در مسابقات فصل آینده رقابت های لیگ دسته یک را دریافت می کنند.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.