به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات دو ومیدانی استان کرمانشاه روز سه شنبه (19 دی) به ریاست 'مجید کیهانی' رئیس فدراسیون و با حضور ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد.
در این مجمع که از 17عضو آن، 15 نفر حضور داشتند، روشن زاده تنها نامزد کسب ریاست هیات دو و میدانی استان کرمانشاه با کسب تمام آرا برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
پیش از این، حمیدرضا فردین پور ریاست هیات دو و میدانی استان کرمانشاه را برعهده داشت.

** جذب استعداد و ارتقاء فنی مربیان، مهمترین برنامه های کاری رئیس جدید
رئیس جدید هیات دو و میدانی استان کرمانشاه پس از انتخاب به این سمت، از اعتماد مجمع برای سپردن مسئولیت هیات دو و میدانی به وی قدردانی کرد و گفت: جذب استعدادهای این رشته و ارتقاء توان فنی مربیان از مهمترین برنامه های کاریم خواهد بود.
احمد روشن زاده ادامه داد: مربی در رشته دو و میدانی یک اصل مهم برای موفق شدن است و به همین دلیل تلاش می کنیم که بتوانیم مربیان خوبی در استان داشته باشیم که ورزشکاران ما را هدایت و تربیت کنند.
وی فعال کردن هیات های شهرستانی را از دیگر برنامه های کاری خود عنوان و اظهار کرد: سعی می کنیم امکانات لازم را فراهم کنیم تا ورزشکاران فعلی و همچنین استعدادهایی که جذب می شوند بتوانند با فراغ بال تمرینات خود را دنبال کنند.
روشن زاده، تعامل گسترده با فدراسیون دو و میدانی و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و همچنین استفاده از تجربیات و راهنمایی گرفتن از پیشکسوتان را از دیگر برنامه های کاری خود عنوان کرد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.