حسین فشی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: بیژن کسایی پور، عباس افشارنیا، سالار غلامی و پوریا امیری چهار ورزشکار کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور هستند.
وی افزود: کسایی پور در وزن 69 کیلوگرم، افشارنیا در وزن 75 کیلو، غلامی در وزن 91 کیلو و امیری نیز در وزن به اضافه 91 کیلوگرم حضور دارند.
فشی یادآوری کرد: اردوی تیم ملی بوکس ایران از امروز (19 دی) با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی برای مشخص شدن نفرات فیکس تیم ملی آغاز و تا روز 21 دی ادامه پیدا می کند.
رئیس هیات بوکس کرمانشاه ادامه داد: در این اردو 42 ورزشکار از استان های مختلف کشور در 10 وزن حضور دارند.
وی اظهار کرد: نفرات منتخب به عنوان اعضای تیم ملی به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند.

** مقام سوم تیم هاکی ایران در مسابقات بین المللی اتریش
رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه گفت: تیم ملی هاکی بزرگسالان کشور با درخشش برادران بهلولی (محسن و مسعود) از کرمانشاه که به عنوان ورزشکار و مربی در این تیم حضور داشتند، موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز رقابت های بین المللی اتریش شد.
جواد رضایی تبار اظهار داشت: تیم ملی هاکی کشورمان در اولین دیدار به مصاف تیم 'آرمینن' نماینده کشور اتریش رفت و با نتیجه 6 بر 2 پیروز میدان شد و در دومین مسابقه نیز برابر تیم ملی فرانسه با حساب 10 بر 2 به پیروزی دست یافت.
وی افزود: در مسابقه سوم، تیم ملی هاکی سالنی ایران توانست 7 بر 5 از سد تیم ملی چک بگذرد تا به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شود.
رئیس هیات هاکی کرمانشاه ادامه داد: در این مرحله ملی پوشان هاکی کشورمان به مصاف تیم ملی سوییس رفتند و پس از آنکه در وقت قانونی برابر این تیم به تساوی 3 بر 3 دست یافتند، در رقابت شوت اوت 5 بر 4 نتیجه را به حریف واگذار و راهی دیدار رده بندی شدند.
وی گفت: تیم ملی هاکی ایران در دیدار برای کسب مدال برنز به مصاف تیم ملی چک رفت و توانست در دیداری نزدیک با حساب 5 بر 3 پیروز و مدال برنز این رقابت ها را کسب کند.
رضایی تبار تصریح کرد: محسن بهلولی ورزشکار کرمانشاهی در تمامی دیدارها به عنوان بازیکن فیکس برای کشورمان به میدان رفت و سهم زیادی در موفقیت این تیم ایفا کرد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.