'منصور کیانی' روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: 'شیرزاد بهشتی' و 'بهروز هدایت' 2 کشتی گیر کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی فرنگی بزرگسالان دعوت شدند.
وی افزود: بهشتی در وزن 60 کیلوگرم و هدایت در وزن 87 کیلوگرم کشتی می گیرند و علاوه بر آن ها در هر کدام از این اوزان 2 کشتی گیر دیگر نیز حضور دارند.
کیانی ادامه داد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران از امروز (18 دی ) آغاز و تا روز 26 دی در خانه کشتی عبدالله موحد تهران برگزار می شود.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران به منظور آماده سازی نفرات دعوت شده جهت حضور در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی برپا شده است.
وی اظهار کرد: 'علی اشکانی' به عنوان سرمربی و 'محمدعلی چمیانی'، 'داود گیل نیرنگ' و 'لقمان رضایی' به عنوان مربی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشور را تشکیل می دهند.
کیانی همچنین گفت: مسابقات جام جهان پهلوان تختی در سه بخش آزاد، فرنگی و پهلوانی روزهای 30 دی و اول بهمن در تهران برگزار می شود.
در استان کرمانشاه بیش از هشت هزار و 500 کشتی گیر زیر نظر هیات مشغول به فعالیت هستند.

** دعوت از قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی اسلالوم
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از دعوت 'امیرمحمد فتاح پور' قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی اسلالوم (آب های خروشان) کشور خبر داد.
'محمد سهراب بیگ' با بیان اینکه در این اردو 2 ملی پوش حضور دارند، گفت: دومین مرحله آماده سازی تیم ملی اسلالوم آقایان کشور از فردا (19 دی) آغاز می شود.
وی گفت: این اردو به مدت 10 روز تا 29 دی و به میزبانی هیات قایقرانی آمل در رودخانه هراز آغاز می شود.
سهراب بیگ در پایان از 'مسعود خدایاری' به عنوان سرمربی تیم ملی اسلالوم مردان کشور یاد کرد.
استان کرمانشاه با داشتن بیش از 15 ملی پوش در تیم های مختلف قایقرانی یکی از قطب های این رشته در کشور محسوب می شود.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.