به گزارش خبرنگار ایرنا، به دنبال ایجاد ناآرامی های چند روز اخیر در سطح شهر کرمانشاه و برخی از نقاط کشور، راهپیمایی باشکوهی از چهار راه مدرس به سمت میدان آزادی کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
مسئولان نیز همراه و دوشادوش مردم با حضور در این اجتماع و راهپیمایی باشکوه، اقدام فتنه گران را محکوم و از حضور انقلابی مردم کرمانشاه برای دفاع از نظام و انقلاب قدردانی کردند.
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار، ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری و مجتبی نیک کردار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از جمله مسئولانی بودند که در گفت و گوهای جداگانه با خبرنگار ایرنا، ضمن محکوم کردن اقدام های اخیر فتنه گران، حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز را نقطه قوتی برای نظام و انقلاب اسلامی برشمردند.

**دست آمریکا و سران استکبار در ناآرامی های اخیر پیدا بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در جریان ناآرامی های چند روز اخیر کشور، دست سران استکبار نظیر آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و منافقین به خوبی پیدا بود.
آیت الله مصطفی علما، حضور پرشور مردم در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش های آن را بهترین دلیل بر مردمی بودن انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: امروز مردم کرمانشاه به میدان آمدند و با فریادهای کوبنده خود اعلام کردند که در همه حال از نظام و ولایت و رهبری دفاع می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کسی منکر تورم، گرانی و بیکاری در کشور نیست، مسئولان این موضوع را می دانند و در حال تلاش برای کاهش و رفع آن ها هستند.

**ملتهب کردن فضای جامعه کمکی به بهبود شرایط اقتصادی نمی کند
استاندار کرمانشاه گفت: ملتهب کردن فضای جامعه با ایجاد درگیری و اغتشاش نه تنها کمکی به بهبود شرایط اقتصادی نمی کند، بلکه موجب فرار سرمایه ها و بدتر شدن وضعیت می شود.
هوشنگ بازوند با بیان اینکه بهبود شرایط اقتصادی و افزایش سطح رفاه عمومی نیاز به بستری آرام و امن دارد، ادامه داد: وقوع چنین اتفاقات و ناآرامی هایی باعث می شود که ایجاد تولید و اشتغال با چالش مواجه شده و پیشرفتی حاصل نشود.
وی با تاکید بر اینکه در 38 سالی که از عمر انقلاب می گذرد خود مردم از آن حفاظت و پاسداری کرده اند، گفت: امروز همین مردم با بصیرت در کرمانشاه به میدان آمدند تا جلوی افرادی که به بهانه مطالبات اقتصادی و در اصل برای ضربه زدن به انقلاب و نظام، ناآرامی ایجاد کرده و به اموال عمومی آسیب وارد می کنند، بایستند.
بازوند اظهار کرد: البته همه مسئولان هم قبول دارند که مردم در حوزه اقتصادی مطالباتی دارند و از موضوع بیکاری رنج می برند ولی دولت با تمام توان تلاش می کند این مشکلات را حل و یا حداقل کاهش دهد.

**حساب مردم از فتنه گران جداست
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز با بیان اینکه حساب مردم و آن هایی که مطالبات اقتصادی دارند از فتنه گران جداست، گفت: برخی ها موضوع مطالبه گری مردم را بهانه و دستاویزی برای ایجاد ناامنی و ضربه زدن به انقلاب و نظام قرار داده اند.
ماموستا ملامحمد محمدی خاطرنشان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد و کسی منکر آن ها نیست اما عده ای سودجو به همین بهانه طی روزهای اخیر دست به اقدام هایی زدند که برای کشور مناسب نبود.
وی تصریح کرد: مردم با بصیرت کرمانشاه امروز با حضور پرشور خود در صحنه نشان دادند که حسابشان از آن افرادی که دست به ناآرامی و تخریب بیت المال می کنند، جداست و پاسخ دندان شکنی به فتنه گران دادند.
ماموستا محمدی در پایان اظهار امیدواری کرد مسئولان توجه بیشتری به حل مشکلات مردم داشته باشند و به مطالبات مردمی که 40 سال است از انقلاب و ارزش های آن دفاع می کنند، پاسخ دهند.

**دشمنان آرزوی ضربه زدن به انقلاب و نظام را به گور می برند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در خاورمیانه پرآشوب امن ترین کشور است، گفت: دشمنان ملت، آرزوی ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی را به گور خواهند برد.
مجتبی نیک کردار افزود: دشمنان از امنیت موجود در کشورمان ناراحت هستند و قصد دارند این امنیت و آرامش را به هر بهانه ای دستخوش حوادث کنند تا مسیر پیشرفت نظام ناهموار شود.
وی گفت: همین دشمنان انقلاب تا دیروز ایران و ملت آن را تروریست می خواندند اما امروز و در جریان ناآرامی های اخیر نقش دایه مهربان تر از مادر را ایفا و خود را دلسوز و حامی مردم ایران معرفی می کنند.
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه مردم آگاه و با بصیرت کشور نیز در یکی 2 روز اخیر پاسخ قاطع و خوبی به دشمنان دادند و با تمام وجود از کشور و انقلاب اسلامی دفاع و حمایت کردند.
نیک کردار در پایان گفت: امروز وحدت بخصوص وحدت میان قوای سه گانه لازمه کشور است چرا که انقلاب اسلامی ما با وحدت میان مردم و اقشار مختلف پیروز و با همین اتحاد و همدلی تحت رهبری مقام معظم رهبری نزدیک به 40 سال است که مقتدرانه قله های پیشرفت را طی کرده است.

**هشدار شدید رئیس دستگاه قضایی به اغتشاشگران
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا، به افراد فرصت طلب و سردسته های آنان شدیدا هشدار داد که دست از اعمال مجرمانه خود بردارند در غیر این صورت با آن ها قاطعانه برخورد می شود.
محمدرضا عدالتخواه با ابراز امیدواری نسبت به پایان یافتن ناآرامی های خیابانی، گفت: دستگاه قضایی با جدیت و تمام توان با آن دسته از افرادی که بخواهند امنیت عمومی را مختل و به بیت المال آسیب بزنند، برخورد می کند.
وی تاکید کرد: بدون شک اعتراض های خیابانی به هیچ عنوان راه حل مناسبی برای بیان مطالبات نیست و ناآرامی های اخیر نیز توسط عده ای سودجو و فرصت طلب بوجود آمد که از مطالبات مشروع مردم سوء استفاده کردند.
عدالتخواه در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی، گفت: مردم با بصیرت ما نشان دادند که پای نظام و انقلاب خود ایستاده و هرگز اجازه عرض اندام به عده ای سودجو را نمی دهند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.