به گزارش ایرنا، در این پیام آمده است: بی تردید توسعه و رونق ایران عزیز اسلامی و به تبع آن استان کرمانشاه تنها با همدلی میان مردم عزیز و مسئولان خدوم و در سایه ثبات و آرامش میسر خواهد شد.
مردم‌ شریف و غیور استان کرمانشاه که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراتب الفت قلبی خود را به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرده اند، بی تردید شایسته زندگی بهتر و توجهات ویژه هستند که ارتقای وضعیت معیشتی این مردم عزیز و مرزداران سرافراز اولویت اصلی مسئولان است.
در ادامه این پیام آمده است: در این ایام برخی معاندین و دشمنان قسم خورده ملت و کشور ایران به دنبال آن هستند که با نفوذ در میان مردم و در پس پرده مطالبات مردمی، نیات شوم خود را برای ضربه زدن به کیان کشور عزیزمان محقق کنند.
این پیام می افزاید: غافل از اینکه ملت هوشیار و آگاه ایران که دل در گرو مهر میهن و آبادانی این آب و خاک دارند، اجازه نخواهند داد که عوامل و ایادی بیگانگان ثبات و آرامش ملت ایران را با چالش و مخاطره روبرو کنند.
امام جمعه و استاندار کرمانشاه در این پیام تاکید کرده اند: مردم عزیز باید راه خود را از هنجارشکنان و آشوبگران که با تخریب اموال عمومی به دنبال مخدوش کردن سیمای وجیه مردم استان هستند، جدا نمایند.
آیت الله علما و بازوند در پایان این پیام از عموم هم استانی ها دعوت کرده اند که در مراسم راهپیمایی که به منظور محکوم کردن این اقدامات در چهارشنبه 12 دی 96 ساعت 10 صبح از چهار راه مدرس به سمت میدان آزادی برگزار می شود، حضور یابند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.