بهرام کنجوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: ندا و سارا شهسواری پینگ پنگ بازان کرمانشاهی هستند که با قرار گرفتن در جمع 12 نفر اول رنکینگ بانوان، موفق به حضور در مرحله انتخابی تیم ملی شدند.
وی ادامه داد: ندا شهسواری نفر دوم و سارا شهسواری نیز نفر نهم رنکینگ برترین پینگ پنگ بازان زن کشور هستند.
کنجوری افزود: تنها نفر اول رنکینگ بانوان کشور (مهشید اشتری) مستقیما به تیم ملی راه یافته است و نفرات دوم تا سیزدهم این لیست باید در مسابقات انتخابی شرکت کنند.
دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه ادامه داد: نفرات راه یافته به مسابقات انتخابی تیم ملی از 26 تا 28 دی در محل آکادمی تنیس روی میز به رقابت می پردازند.
وی در پایان از فاطمه کیوانی به عنوان سرمربی و محمدرضا میرالماسی به عنوان مدیر تیم های ملی ایران یاد کرد.

**اعزام نازنین رحمانی همراه با تیم ملی روئینگ به اردوی چین
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از اعزام نازنین رحمانی قایقران کرمانشاهی به اردوی برون مرزی چین همراه با تیم ملی روئینگ بانوان ایران خبر داد.
محمد سهراب بیگ اظهار داشت: نازنین رحمانی یکی از پنج ملی پوش تیم روئینگ بانوان ایران است که عازم اردوی چین شده است.
وی ادامه داد: تیم ملی رویینگ بانوان ایران با ترکیب نازنین رحمانی، نازنین ملایی، پریسا احمدی، مهسا جاور و مریم امیدی پارسا برای حضور در کمپ کنفدراسیون آسیا عازم این کشور شده است.
سهراب بیگ یادآوری کرد: تیم ملی روئنیگ بانوان ایران از امروز سه شنبه (12 دی) اردوی یک ماهه خود را در این کشور آغاز می کند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه افزود: ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی زیر نظر بهناز مرادخانی و افشین فرزام تمرینات خود را پیگیری می کنند.
وی در پایان گفت: تیم ملی روئینگ بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا آماده می کند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.