علی محمد زورآوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: بارش ها از عصر امروز در نقاط مختلف استان آغاز و کم و بیش تا ظهر فردا (سه شنبه) ادامه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: بارش در برخی ساعات همراه با وزش شدید باد و همچنین رعد و برق خواهد بود.
زورآوند یادآور شد: پیش بینی می شود عمده بارش ها برای نواحی شمال غربی و همچنین مناطق زلزله زده نظیر سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین باشد.
معاون هواشناسی کرمانشاه هشدار داد: بارش در این مناطق از شدت بیشتری برخوردار بوده و ممکن است در برخی نقاط سبب آبگرفتگی معابر عمومی نیز بشود.
وی همچنین از احتمال بارش برف طی روز سه شنبه در برخی نقاط سردسیر استان نظیر سنقروکلیایی، کنگاور، جوانرود، پاوه و ثلاث باباجانی خبر داد.
زورآوند در ادامه به کاهش محسوس دما در نقاط مختلف نیز اشاره و اظهار کرد: از روز سه شنبه دمای هوا بین 6 تا 9 درجه کاهش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه دمای شهر کرمانشاه امروز بین 17 و 2 درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود، افزود: برای فردا نیز پیش بینی می شود این دما بین هشت تا 2 درجه زیر صفر در نوسان باشد.
بارش های سال زراعی جاری (اول مهر تا 11 دی) به حدود 53 میلی متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 27 درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز نزدیک به 60 درصد کاهش نشان می دهد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.