ناصر محمدصالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سعید احمدی، هامون درفشی پور، مهدی خدابخشی و سامان حیدری کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران هستند.
وی ادامه داد: احمدی در وزن منفی 67 کیلوگرم، درفشی پور در وزن به اضافه 67 کیلوگرم و خدابخشی در وزن منفی 84 کیلوگرم حضور دارند، ضمن اینکه حیدری نیز در بخش کمیته تیمی به اردو فراخوانده شده است.
محمدصالحی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی کاراته ایران برای حضور در لیگ جهانی با حضور 14 ملی پوش از امروز (10 دی) آغاز شده است.
رئس هیات کاراته کرمانشاه با بیان اینکه این اردو به مدت یک هفته و تا روز 16 دی ادامه پیدا می کند، محل برپایی این اردو را خانه کاراته تهران عنوان کرد.
وی همچنین از سیدشهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته ایران یاد کرد و گفت: شهاب سلطانی، حسین روحانی و سعید حسنی پور نیز به عنوان مربی وی را همراهی می کنند.
محمدصالحی در پایان اظهار کرد: نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال 2018، طی روزهای سوم تا ششم بهمن امسال به میزبانی کشور فرانسه برگزار می شود.
در استان کرمانشاه بالغ بر هشت هزار کاراته کا به صورت بیمه شده فعالیت می کنند که 60 درصد آن ها را آقایان و 40 درصد نیز بانوان تشکیل می دهند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.