به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند عصر‌ شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی یک پارلمان کوچک محلی است که توسعه اقتصادی کشور را دنبال می کند.
وی با بیان اینکه سرمایه جریان سیالی است، گفت: ما و بخش خصوصی زمانی موفق می شویم که برای برداشتن موانع تولید و سرمایه گذاری به نقطه اشتراکی برسیم.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: اگر می خواهیم دنبال شاخص های مثبت باشیم نیازمند زبان مشترک بین دولت و بخش خصوصی هستیم.
بازوند تاکید کرد: اگر بتوانیم شاخص های کسب و کار را در استان بهبود ببخشیم می توانیم رونق را در تولید ایجاد کنیم.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید فرهنگ‌ کار را در استان نهادینه کنیم، گفت: بسیاری از مشکلات بخش تولید از کاغذ بازی های اداری است.
بازوند با تاکید بر اینکه روند صدور مجوزهای خدمات دهی به سرمایه گذاران را باید تسهیل ببخشیم، اظهار داشت: ما در مقابل جوانان بیکار مسئولیم و اگر‌ آنان را مشغول به کار نکنیم هزینه های بسیاری باید پرداخت کنیم.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: اگر بتوانیم شاخص های کسب و کار را در استان فراهم کنیم بدون شک سرمایه گذاران خودشان می آیند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به خسارت های ناشی از زلزله و نیازها به بازسازی آن گفت: بیش از 90 هزار خانه باید مناطق زلزله زده کرمانشاه ساخته و تعمیر شوند که باید بخش خصوصی از فضای ایجاد شده استفاده کنند.
استاندار کرمانشاه افزود: ما از بخش خصوصی برای بازسازی مناطق زلزله زده حمایت می کنیم اما بخش خصوصی نیز باید به پای کار بیاید.
بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در استان کرمانشاه آنچنان که باید و شاید به اقتصاد مقاومتی پرداخته نشده است، گفت: باید پروژه ها و کارگروه های خود را از کانال اقتصاد مقاومتی عبور دهیم.
وی اضافه کرد: باید از فرصت اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم و آن را برای همه مردم نهادینه کنیم.
استاندار کرمانشاه در رابطه با حضور در بورس گفت: اگر بتوانیم وارد بورس شویم می توانیم تولید منابع جدیدی ایجاد کنیم.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انشتاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.