به گزارش ایرنا، ماموستا یدالله محمدی روز شنبه در مراسم بزرگداشت مراسم 9 دی در مسجد جامع جوانرود افزود: بصیرت بالا و ولایت‌ مداری ملت ایران موجب شد تا یک حرکت عظیم مردمی شکل بگیرد و رویای شیرین را که استکبار و فتنه‌گران در سر می‌پروراندند به کابوس برای خودشان تبدیل کند.
وی با بیان اینکه فتنه گران حتی به ماه محرم که اولاد رسول خدا (ص) در آن شهید شده است، بی احترامی کردند، اظهارداشت: ملت بزرگ ایران در اوج فتنه برای حمایت از دین، ارزش‌های دینی و انقلاب و ولایت به میدان آمدند و حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند که چشم فتنه را کور کرد.
امام جمعه دهگلان با یادآوری دشمنی یهود با مسلمانان خاطرنشان کرد: هرجا که بوی یهود بیاید بوی جنایت و خباثت می آید.
ماموستا محمدی با بیان اینکه اسلام دین مهربانی و برادری است، افزود: دشمنان دین اسلام با استفاده از تفرقه انداختن به راحتی به اهداف شوم خود می رسند و قتل و کشتار را در میان مسلمانان به راه انداخته اند.
وی یادآور شد: از نظر شرع مقدس اسلام تمام مسلمانان برادر یکدیگر هستند و اگر وحدت در دین اسلام تقویت شود و تفرقه کنار گذاشته شود اسلام در سراسر جهان حکمفرما خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز در این مراسم گفت: حماسه بزرگ نهم دی اوج بصیرت و ولایتمداری ملت بزرگ ایران اسلامی است.
سرهنگ فرامرز باوندپور افزود: فتنه 88 یک حادثه اتفاقی نبود بلکه این حوادث حاصل کانون های اتاق فکر صهیونیسم و استکبار جهانی بود.
وی اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با بصیرت و اعتقاد راسخی که داشتند توطئه های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود یادآور شد: هر جا که مردم با بصیرت و پشت سر ولایت حرکت کردند به سلامت از تمام سختی ها عبور کرده اند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.