معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: توسعه استان در سایه ثبات و آرامش محقق خواهد شد.

الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تجمع روز گذشته برخی از مردم کرمانشاه در اعتراض به اوضاع اقتصادی کشور گفت: بی تردید اصلی‌ترین سرمایه هر جامعه‌ای برای دستیابی به رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه و پایدار، ثبات و آرامش است و هرگونه رونق اقتصادی مستلزم این مهم است. در غیر این صورت چشم انداز توسعه را از دست خواهیم داد.

الهی تبار با اشاره به حق مردم برای بیان خواسته‌های خود، افزود: اعتراضات مدنی و مطالبات برحق مردم عزیز از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جز لاینفک و اساسی در نظام اسلامی بوده و خواهد بود و دغدغه‌های معیشتی مردم که صاحبان اصلی کشور و نظام هستند باید همواره سرلوحه برنامه‌های دولت و حاکمیت باشد. لیکن اگر این مطالبات منجر به حرکات ساختارشکنانه شود خود ملت عزیز نیز از آن آزرده خاطر خواهند شد و محکوم خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه ضمن دعوت از مردم برای نقش آفرینی بیشتر در روند توسعه استان، گفت: طراحان اینگونه تحرکات باید بدانند که در اینگونه قضایا برنده‌ای نخواهد بود و دلسوزان انقلاب و آنانی که دل در گرو آبادانی کشور دارند شیطنت‌های بیرونی و فضاسازی کانال‌های خارجی که نشأت گرفته از نیت‌های شوم استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای آن است را برنخواهند تافت و اجازه نخواهند داد که مغرضین از مشکلات اقتصادی مردم، بستری برای پیگیری اهداف شوم خود و ضربه زدن به ملت و کشور فراهم کنند. 
 
این مدیر ارشد استان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به نقش مردم کرمانشاه در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: مردم آگاه استان کرمانشاهان به عنوان مرزداران و سینه ستبران دفاع از کیان مقدس کشور عزیز و انقلاب اسلامی،‌همواره و همیشه مدافع آرمانهای نظام و انقلاب بوده و خواهند بود.
 
الهی تبار همچنین با تاکید بر تبلور همدلی میان مردم و‌مسئولان در جریان زلزله اخیر استان، افزود: مصیبت جانکاه زلزله اخیر و تلاش همه جانبه مردم و مسئولان برای تسکین آلام مصیبت دیدگان و خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز مناطق زلزله زده، تجلی همدلی میان مردم عزیز و‌خادمین آنها  بود و مردمان صبور این دیار اساطیری و خادمین ایشان هم اکنون بیش از هر زمان دیگری با امیدواری و همت همه‌جانبه در پی بازسازی و احیای عظمت استان کرمانشاه هستند و با همدلی و هم افزایی اجازه نخواهند داد که ثبات اجتماعی و مطلوب استان که بستر اصلی توسعه است، مخدوش شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری  کرمانشاه در پایان گفت: مسئولان استان و در رأس آنها، استاندار به شدت پیگیر ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای و رفاهی مردم عزیز استان از مبادی ملی هستند و خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.