به گزارش ایرنا، روابط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه روز جمعه به نقل از دکتر سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با امام جمعه کرمانشاه، استمرار فعالیت های فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان در مناطق زلزله زده کرمانشاه را ضروری خواند.
وی با اشاره به حمایت های دولت در راستای بازگرداندن مناطق زلزله زده به شرایط عادی که سابق از این حادثه داشتند، هدف از سفر 2 روزه خود به کرمانشاه را بازدید از این مناطق، ارزیابی وضعیت زیرساخت های فرهنگی و هنری و دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر در مناطق زلزله زده این استان عنوان کرد.

**دیدار با خانواده شهدا
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دیدار با خانواده شهدا با توجه به سختی ها و دشواری هایی که برای تداوم انقلاب پشت سر گذاشته اند، مسئولیت ما را در عرصه خدمت گزاری بیشتر می کند.
دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه پنجشنبه با حضور در منزل شهیدان رحمانی با خانواده این شهدای والامقام دیدار و از آنان دلجویی کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به نقش استان کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: کرمانشاه در دوران جنگ به واسطه بمباران و حملات هوایی دشمن سال های سختی را پشت سر گذاشت که دست کمی از جبهه های جنگ نداشت.
وی با بیان اینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند، اظهار کرد: سرکشی و دیدار از خانواده شهدا توفیق بزرگی برای ما است که در خدمت این عزیزان باشیم و از آنان برای تلاش بیشتر در انجام وظایف خود روحیه و انگیزه بگیریم.
صالحی، پایداری انقلاب و نظام را مرهون خون های پاک شهدا و صبر و بردباری خانواده های آنان دانست و گفت: دیدار با خانواده شهدا با توجه به سختی ها و دشواری هایی که برای تداوم انقلاب پشت سر گذاشته اند، مسئولیت ما را بیشتر می کند.
وی در بیان نقش خانواده شهدا، گفت: زحمت ها و سختی های اصلی را شما بزرگواران کشیدید تا انقلاب به ثمر بنشیند.
شهید مراد رحمانی در سال 62 در سن 21 سالگی توسط ضد انقلاب و برادر کوچکترش شهید علی احمد رحمانی در سال 67 در سن 22 سالگی توسط قاچاقچیان در زاهدان به شهادت می رسد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (جمعه) از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بازدید خواهد کرد.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.