به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سیدعباس صالحی پنجشنبه شب در دیدار با استاندار کرمانشاه در استانداری با تسلیت به مردم کرمانشاه و بازماندگان حادثه تلخ زلزله افزود: برای دیدار با مردم مناطق زلزله زده به استان سفر کرده و روز جمعه به این مناطق سفر خواهم کرد.
او با بیان اینکه مجموعه دولت، نیروهای مسلح و دستگاه های امدادی و خدمات رسان و سایر بخش ها به خوبی برای کمک رسانی به مردم زلزله زده به میدان آمده اند از تلاش های استاندار کرمانشاه و مسئولان این استان نیز قدردانی کرد.
وی اظهار کرد: در حادثه زلزله اخیر برخی از مجتمع ها، مساجد و مراکز فرهنگی تخریب شده که از این اماکن نیز بازدید می کنم.
وی همچنین دیدار با هنرمندان و اصحاب فرهنگ مناطق زلزله زده را از دیگر برنامه های خود اعلام کرد و گفت: در این حادثه تلخ برخی از اصحاب فرهنگ و هنر دچار حسارات جانی و مالی شده اند که برای عرض تسلیت به دیدار آنها خواهم رفت.
در این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: در حادثه زلزله اخیر 660میلیارد ریال خسارت به 197 مسجد، امام زاده و مراکز فرهنگی و هنری وارد شده است.
حجت الاسلام رحیم جعفری تاکید کرد که برای بازسازی این مراکز نیاز به حمایت ها و کمک های دولت داریم.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.