کیومرث مظفری روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا مرکز کرمانشاه افزود: هم اکنون 40 میلیون نفر از مردم ایران زیرپوشش بیمه سلامت هستند که 90 درصد آن ها شامل عشایر و روستاییان می شود لذا تداوم خدمات بیمه ای این سازمان مستلزم وجود منابع پایدار است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به آن توجه داشته باشند.
به گفته وی، 60 درصد جمعیت استان کرمانشاه و 85 درصد جمعیت مناطق زلزله زده این استان نیز زیرپوشش بیمه سلامت هستند.
مظفری در خصوص محدودیت های بیمه ای این سازمان نیز گفت: استان کرمانشاه به دلیل وقوع زلزله از محدودیت های بیمه ای استثنا شده است و همچنان بیمه شدگان بیمه سلامت می توانند علاوه بر مراکز دولتی در مراکز خصوصی نیز خدمات درمانی سرپایی دریافت کنند.
مدیر کل بیمه سلامت استان همچنین از تسویه بدهی های این سازمان با مراکز خصوصی بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات سرپایی تا پایان شهریور خبر داد و گفت: از نظر تسویه بدهی استان ما جلوتر از سایر استان هاست و این موضوع به دلیل تسهیل در خدمات رسانی به آسیب دیدگان زلزله بوده است.
وی همچنین از تسویه مطالبات بیمارستانی بخش خصوصی استان تا پایان خرداد امسال و بیمارستان های دولتی تا پایان سال 95 خبر داد.
مظفری در پایان به کاهش زمان صدور دفترچه بیمه اشاره کرد و افزود: اگر دفترچه شخصی زیر آوار مانده باشد با ارائه کد ملی در 10 دقیقه دفترچه جدید برایش صادر و از خدمات بیمه ای با تعرفه سه درصد برای روستاییان و 6 درصد برای بیه شدگان شهری بهره مند می شود.
7457/8066 خبرنگار:جواد الماسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.