حجت الاسلام رحیم جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اولین کنگره سراسری شعر جوان در 2 بخش شعر کلاسیک (غزل، مثنوی، رباعی و ترانه) و شعر آزاد (نیمایی) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره منتشر شده، گفت: تمام شعرای جوان کشور که دارای حداکثر ٣٠ سال سن هستند می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس ایمیل kongeresherjavan@gmail.com ارسال کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه موضوع اشعار جشنواره در هر 2 بخش آن آزاد است، گفت: یک بخش ویژه هم در این جشنواره با موضوع 'زلزله در کرمانشاه' در نظر گرفته شده که شعرای جوان می‌توانند آثار خود را نیز با این موضوع و برای شرکت در این بخش جشنواره ارسال کنند.
جعفری آخرین مهلت ارسال آثار را ١٥ بهمن ماه اعلام و تصریح کرد: به احتمال زیاد جشنواره اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود و در صورتی که شرایط فراهم نشود، احتمالا برگزاری آن به اریبهشت ماه سال آینده موکول شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از همه علاقه مندان به حضور در جشنواره خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی جشنواره به آدرس kongeresherjavaniran@ مراجعه کرده و یا با شماره‌های ٠٩١٢٠٨٩٥٩٣١ و ٠٩١٨٨٣٤٢٠٤٨ تماس بگیرند.
وی اضافه کرد: کرمانشاه را به دلیل وجود شاعران نامدار آن و استعدادها و ظرفیت‌هایی که در حوزه شعر و ادبیات دارد 'شیراز دوم' لقب داده‌اند و برای معرفی این جایگاه و نیز شناسایی شعرای جوان برگزاری این کنگره طراحی شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.