به گزارش ایرنا؛ روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز چهارشنبه به نقل از محمد ابراهیم الهی تبار در چهارمین کارگروه زنان و خانواده تاکید کرد که باید سند فعالیت های بانوان استان در حوزه های مختلف براساس اسناد بالادستی و در یک برش استانی تهیه شده و در کارگروه زنان و خانواده تصویب شود و سپس به شورای برنامه ریزی رفته تا تصویب شود.
وی یادآور شد که هرکاری که در حوزه استان انجام می شود باید براساس سیاست های کلی نظام و مطابق با اسناد بالادستی باشد.
نیمی از جمعیت 2میلیون نفری استان کرمانشاه را بانوان تشکیل می دهند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به زلزله اخیر افزود: متأسفانه زلزله خسارت های بسیار گسترده ای را به بار آورد.
وی اظهار کرد: پیام رهبرانقلاب و حضور گرم ایشان در مناطق زلزله زده سبب ایجاد انسجام میان همه دستگاه ها شد و رئیس جمهور نیز روز دوم در منطقه حضور پیدا کردند.
او همچنین گفت: مسئولان ارشد استان به ویژه استاندار کرمانشاه، نیروهای مسلح و دیگر مجموعه ها به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات مناطق زلزله زده تلاش کرده و می کنند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.