به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه در این نشست از کنگاور به عنوان یکی از مهمترین شهرستان های استان کرمانشاه با پیشینه تاریخی بسیار ارزشمند یاد کرد و گفت: معبد آناهیتا پتانسیل بسیار مهمی برای تولید درآمد پایدار شهر محسوب می شود که متاسفانه مغفول مانده است.
لادن هاشمی با بیان اینکه شهردار جدید کنگاور باید معبد آناهیتا را به عنوان برند شهر معرفی کند، افزود: توجه به راهکارهای گردشگری برای ایجاد درآمد پایدار شهری باید در دستور کار شهرداری کنگاور قرار گیرد.
وی در ادامه از حمایت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه برای ایجاد سازمان آتش نشانی در کنگاور خبر داد و گفت: شهرستان کنگاور ظرفیت ارتقاء واحد آتش نشانی شهرداری به سازمان را دارد و امیدواریم این مهم محقق شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه همچنین با توجه به بدهی های مالی شهرداری کنگاور در حوزه های مختلف از شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر خواست بدنه شهرداری را سبک تر کنند و هیچگونه نیروی جدیدی جذب شهرداری نشود تا دیگر کارکنان نیز تبدیل وضعیت شوند.
هاشمی با اشاره به اینکه شهرداری کنگاور تنها شهرداری بود که برای جذب طلب های خود از ادارات با جدیت وارد عمل شد گفت: شهرداری کنگاور در ماه های گذشته توانست 52 میلیارد ریال از طلب های خود را در قالب اوراق مشارکت دریافت و بخشی از آن را نقد کند.
وی با بیان اینکه تا حدودی حقوق و معوقات کارکنان و کارگران شهرداری کنگاور به روز شده است، افزود: در روز های گذشته نیز برای نخستین بار مبلغ یک میلیارد ریال از ردیف کمک های دولتی به حساب شهرداری کنگاور واریز شده است.
وی از خدمات اردشیر مولایی شهردار سابق و یوسف طاهرآبادی سرپرست شهرداری کنگاور تقدیر و رامین صادقی را در حکمی از سوی استاندار کرمانشاه به عنوان شهردار کنگاور معرفی کرد.
صادقی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته برنامه ریزی شهری است و حدود چهار سال شهردار سنقر بوده است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربی است.
3033/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.