سرهنگ فضل الله شیری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، با بیان اینکه این طرح از امروز 7آذر 2آغاز شده است، گفت: این طرح در راستای شناسنامه دار کردن تمام وسایل نقلیه فعال کشاورزی با اهداف انتظامی، امنیتی و تولیدی بخش کشاورزی انجام می شود.
وی ادامه داد: با اجرای این مرحله در سال جاری ماشین‌های کشاورزی از جمله تراکتور و کمباین که تا 25 سال قدمت دارند، شماره گذاری می شوند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه صدور سند مالکیت برای این وسایل نقلیه را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: مالکان دستگاه‌هایی که شرایط شرکت در طرح را دارند می‌توانند برای پیگیری صدور سند و شماره ‌گذاری دستگاه خود به ادارات جهاد کشاورزی شهرستان یا مراکز خدمات کشاورزی محل سکونت خود مراجعه کنند.
بنابر اعلام رئییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با جذب 111میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت، تعداد یک هزار و 748 دستگاه تراکتور، 79 دستگاه کمباین و 2هزار و 227 دستگاه ادوات کشاورزی توسط کشاورزان استان کرمانشاه خریداری و باعث انقلابی گسترده و بی سابقه در یک بازه زمانی محدود برای افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان، تجهیز ناوگان ماشین آلات کشاورزی، مکانیزه کردن عملیات کاشت، داشت و برداشت محصول و ورود جدیدترین ادوات کشاورزی به استان کرمانشاه شد.
استان کرمانشاه 946 هزار و 871 هکتار زمین کشاورزی دارد و سالانه بیش از چهار میلیون و 600 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید می شود.
7445/3033خبرنگار:سامان رحمتیان **انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.