به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یاور محمدی روز دوشنبه در نشست معرفی شهردار جدید سنقر افزود: توسعه شهر در کنار همکاری های ادارات و پرداخت هزینه های شهر توسط مردم امکان پذیر است و افزایش در آمدهای شهرداری، آسایش و رفاه شهروندان را به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: شهرداری تنها نهاد عمومی غیر دولتی است و قانون به صراحت برای آن جایگاه مردمی تعریف کرده و کسب درآمد شهرداری از محل پرداخت های مردمی برای جلوگیری از روبرو شدن شهرداری و شورای شهر با مشکلات، باید فرهنگ سازی شود.
فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه انتخاب اعضای شورا به پشتوانه جلب اعتماد مردم بوده است گفت: شوراها باید در راستای تقویت این اعتماد ارزشمند با دوری کردن از هرگونه اختلافات و تنش ها در راستای خدمت و کار و تلاش برای آسایش و رفاه شهروندان باهمکاری شهردار تلاش کنند.
محمدی اظهار امیدواری کرد شهردار جدید با توجه به داشتن تحصیلات عالیه در رشته مرتبط و بومی بودن و شناخت کامل از شهر سنقر، طراحی مناسبی برای توسعه شهر ارائه نماید و ما هم به عنوان خدمتگزار مردم، از وی و شورای شهر با تمام توان در راستای شکل گیری فضای پویا، منسجم و هدفمند، حمایت همه جانبه خواهیم کرد.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه هم در این نشست از رصد انضباط تشکیلاتی و مالی شهرداری ها خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهرداری ها به دلیل مشکلات مالی زمین گیر شده اند، نباید توقع هیچ گونه کمک مالی از شهرداری ها داشته باشیم.
لادن هاشمی، پرداخت عوارض نوسازی توسط ادارات و مردم را برای تقویت توان مالی شهرداری ها مورد تاکید قرار داد.
شهردار جدید سنقر هم اقدامات و فعالیت های شهرداری از جمله اجرای آسفالت، موزائیک فرش، احداث پارک و سایر موارد را جزء وظایف ذاتی شهرداری برشمرد و گفت: اجرای زیر ساخت گردشگری و کسب درآمد پایدار از مهمترین برنامه های شهرداری خواهد بود.
علی بنی عامریان از تلاش های فرماندار سنقرو کلیایی در خصوص تخصیص اعتبار مناسب برای اجرای زیر ساخت 'سراب گزنهله' قدردانی کرد.
در این نشست علی بنی عامریان به عنوان شهردار سنقر معرفی و از زحمات رامین صادقی قدردانی شد.
سنقر و کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
7446/3033 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.