به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در زلزله 7.3 ریشتری استان ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران بازهم برگ زیرین دیگری بر کارنامه درخشان خود اضافه کردند و به یاری هموطنان خود در کرمانشاه شتافتند.
وی ادامه داد: نیروهای امدادی و دستگاه های خدمات رسان نیز از همان ساعات ابتدایی وقوع حادثه با تمام قوا به میدان آمدند به گونه ای که تا ظهر روز بعد از حادثه همه گرفتارشدگان زیر آوار که 2900 نفر بودند، نجان یافتند.
الهی تبار افزود: با کمک و همراهی ملت بزرگ ایران و البته دولت تدبیر و امید شرایط در مناطق زلزله زده در حال برگشت به روزهای عادی و قبل از حادثه است و شور و نشاط در آن جریان دارد.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه با ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم این استان، گفت: امیدوارم با حضور در این جایگاه خدمتگزاری، از حمایت و همکاری احزاب و رسانه ها نیز بهره مند و برخوردار گردم تا به کمک هم کرمانشاه را هرچه بیشتر در مسیر توسعه و شکوفایی قرار دهیم.
وی گفت: رای بالایی که مردم استان کرمانشاه به آقای روحانی دادند به خوبی نشان می دهد که امید به آینده، تدبیر و عقلانیت در نزد آن ها بسیار بالاست و این به پیشرفت و بهرت شدن کمک زیادی می کند.
الهی تبار در پایان با بیان اینکه امروز کرمانشاه از ظرفیت و استعداهای بی شماری برخوردار است، گفت: همه مدیران باید برای شکوفا کردن این استعدادها و خدمت صادقانه به مردم در جایگاهی که قرار داریم، کوتاهی نکنیم.

**برگزاری پنج دوره انتخابات در 25 ماه خدمت به مردم
یوسف شاه حسینی معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه در این مسند 25 ماه خدمتگزار مردم بوده است، گفت: در این مدت پنج انتخابات مهم و حساس را برگزار کردیم.
وی گفت: خوشبختانه براساس ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت کشور انتخابات استان کرمانشاه در هر دوره جزو سالم ترین و قانونمندترین انتخابات بود.
شاه حسینی ادامه داد: در بحث سمن ها نیز اقدام های خوبی صورت گرفته به گونه ای که موفق شدیم تعداد این سازمان های مردم نهاد از 165 مورد در سال 94 را به 325 سمن تا امروز برسانیم، ضمن اینکه 15 سمن دیگر نیز در مرحله اخذ مجوز هستند.
معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به امنیت بالای این استان مرزی، گفت: با حضور اعضای شورای تامین در این 25 ماه بالغ بر 150 جلسه تشکیل شد و خوشبختانه با کمک دستگاه های عضو توانستیم امنیت استان را در سطح قابل قبولی حفظ کنیم.
وی در پایان گفت: در عرصه سیاسی نیز سعی شد تا راه برای مشارکت همه گروه ها و احزاب باز باشد و استانداری در انحصار حزب و یا گروه خاصی قرار نگرفت.
در پایان این مراسم، با تجلیل از زحمات یوسف شاه حسینی معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار به عنوان سرپرست جدید این معاونت انتخاب شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.