به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد خبری استان کرمانشاه در هفته جاری حضور صمد عباسی وزنه بردار کرمانشاهی در مسابقات معلولان جهان بود که در نهایت با کسب عنوان هفتمی به کار خود پایان داد.
وی که نماینده دسته 65 کیلوگرم ایران بود تنها موفق به بلند کردن وزنه 175 کیلوگرمی شد و از مهار وزنه های 184 و 187 کیلوگرمی بازماند.
عنوان نخست این وزن به نماینده نیجریه با رکورد 220 کیلوگرم رسید و وزنه برداران چین و الجزایر نیز با ترتیب با ثبت رکورد 193 و 188 کیلوگرم دوم و سوم شدند.

** قهرمانی تیم سپک تاکرای ایران در مسابقات جهانی با درخشش ورزشکاران کرمانشاهی
تیم ملی سپک تاکرای ایران که مهرداد جعفری، محمد صفایی و سینا رضایی به عنوان ورزشکار و رضا رستمی به عنوان سرمربی به همراه داشت در مسابقات جهانی که به میزبانی تایلند برگرار شد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
ملی پوشان سپک تاکرای ایران با برتری مقابل پاکستان، بلژیک، استرالیا و هند توانست بر سکوی قهرمانی بخش رگو بایستد.

**درخشش ورزشکاران کرمانشاه در مسابقات پارآسیایی
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات پارآسیایی جوانان با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره خبر داد.
عزت الله پرنیان افزود: محمدطاها بیگ رضایی در دو و میدانی و علیرضا ایزدی در وزنه برداری طلا گرفتند و اشکان چراغی در دو و میدانی و فرزین نوری در وزنه برداری موفق به کسب مدال نقره شدند.
وی افزود: بیگ رضایی در ماده پرتاب دیسک کلاس F35 زیر 18 سال توانست با پرتابی به طول 31 متر و 26 سانتی متر مدال طلا را به گردن بیاویزد و ایزدی نیز در دسته 49 کیلوگرم وزنه برداری با بلند کردن وزنه 132 کیلوگرمی طلا گرفت.
پرنیان خاطرنشان کرد: همچنین در ماده پرتاب دیسک دو و میدانی، کلاس F35 زیر 20 سال نیز اشکان چراغی دیگر ورزشکار کرمانشاهی با پرتابی به طول 32 متر و 9 سانتی متر موفق به کسب مدال نقره شد و فرزین نوری با بلند کردن وزنه 99 کیلوگرمی مدال نقره ومقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

** برتری تیم فوتبال ستارگان ایران مقابل منتخب کرمانشاه
تیم فوتبال ستارگان ایران (منتخب 98) در دیداری خیریه به نفع زلزله زدگان، برابر تیم فوتبال منتخب کرمانشاه با نتیجه چهار بر 2 به پیروزی رسید.
در این دیدار خیریه که به میزبانی سرپل ذهاب برگزار شد، دو تیم در دو وقت 35 دقیقه ای باهم مسابقه دادند که مورد استقبال خوب مردم زلزله زده این شهرستان قرار گرفت.
حضور بین مردم و توزیع کمک های جمع آوری شده میان زلزله زدگان از دیگر برنامه های ملی پوشان سابق فوتبال ایران بود.
کریم باقری، خداداد عزیزی، علی کریمی، جواد کاظمیان، محمد نوازی، مهرداد میناوند، اسماعیل هلالی، رحمان رضایی، احمد مومن زاده و حسین کاظمی از جمله فوتبالیست هایی بودند که با سفر به کرمانشاه، در این دیدار خیریه و دوستانه شرکت کردند.

**حضور تیم کشتی کلاسیک بانوان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه، از تشکیل اولین تیم تاریخ کشتی بانوان استان و اعزام این تیم به اولین دوره رقابت های کلاسیک قهرمانی کشور خبر داد و گفت: تیم منتخب کشتی بانوان استان کرمانشاه با 6 ورزشکار عازم رقابت های قهرمانی کشور در تهران خواهد شد.
محمدحسین محبی اظهار کرد: ندا رحمانی در 50 کیلوگرم، شکوفه دارابی در 55 کیلو، زهرا دارابی در 60 کیلو، سلما نوری در 65 کیلو، سحر امیریان در 70 کیلو و اسما لطفی در 75 کیلوگرم، نفرات تیم کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور هستند.
محبی با بیان اینکه سپیده گل منصوری و سوده عزتی هدایت تیم کشتی کلاسیک بانوان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور را برعهده دارند، یادآور شد: این مسابقات روز جمعه 24 آذر در خانه شماره 2 کشتی تهران در حال برگزاری است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.