منصور کیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم کشتی پهلوانی باغچه مینو کرمانشاه عصر امروز و قبل از مسابقه فینال جام باشگاه های جهان به مصاف تیم کشتی پهلوانی خراسان شمالی خواهد رفت.
وی ادامه داد: چهار تیم برتر کشتی پهلوانی سال گذشته کشور به مسابقات امسال جام باشگاه های جهان دعوت شده اند که یکی از آن ها کرمانشاه است.
کیانی همچنین به ترکیب تیم کشتی پهلوانی کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: این تیم با پنج ورزشکار در پنج وزن به مصاف خراسان رضوی خواهد رفت.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه افزود: مهدی حسن آبادی در 60 کیلوگرم، علی آقایی در 70 کیلو، ساسان برمیوند در 80 کیلو، یحیی شکربیگی در 90 کیلو، سید مهدی جعفری در 100 کیلو و محمد مرادی در به اضافه 100 کیلوگرم برای کشتی کرمانشاه به روی تشک خواهند رفت.
وی همچنین از فرشاد امیری به عنوان مربی و جلیل شماعی به عنوان سرپرست تیم کشتی پهلوانی باغچه مینو کرمانشاه در مسابقات جام باشگاه های جهان یاد کرد.
کیانی در پایان گفت: مسابقه تیم های کشتی پهلوانی کرمانشاه و خراسان رضوی از ساعت 14:30 دقیقه به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می شود.
تیم های سینا صنعت ایذه و بیمه رازی اصفهان به دیدار فینال چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان راه یافته اند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.