آرتین کمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس لیست دانشگاه علوم پزشکی و کمیته تجسس، 41 جسد دیگر که در حادثه زلزله جان خود را از دست دادند، شناسایی شد.
وی افزود: همگی این 41 جسد تازه شناسایی شده متعلق به اهالی شهرستان سرپل ذهاب است، 40 نفر بر اساس لیست دانشگاه علوم پزشکی و یک نفر نیز توسط کمیته تجسس شناسایی شده است.
کمالی تاکید کرد: بر اساس این آمارها، تلفات جانی زلزله در شهرستان سرپل ذهاب به 559 نفر رسید که هویت یکی از آنها هنوز مشخص نشده است.
مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه یادآور شد: در شهرستان های ثلاث باباجانی 23 نفر، دالاهو 19 نفر، قصرشیرین 16 نفر، کرمانشاه و اسلام آباد غرب نیز هر کدام یک نفر جان خود را در این زلزله از دست دادند.
وی با بیان اینکه شهر محل سکونت یکی دیگر از قربانیان حادثه زمین لرزه 7.3 ریشتری مشخص نیست، گفت: اسامی کامل جانباختگان حادثه زمین لرزه استان کرمانشاه در سایت سازمان پزشکی قانونی کشور قرار دارد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 12 هزار و 386 مصدوم نیز داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته 77 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
8066/7458
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.