به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ارسلان حسینی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه ورزش استان کرمانشاه از همان لحظات ابتدایی در کنار زلزله زده گان حضور یافت و کار امداد رسانی و کمک رسانی را با جدیت آغاز کرد.
وی همچنین با اشاره به کمک های جامعه ورزش به زلزله زدگان نیز گفت: با تاکید وزیر ورزش و جوانان و پیگیری های مستمر تاکنون تعداد 40 عدد کانکس برای اسکان موقت حادثه دیدگان در مناطق زلزله زده توزیع و نصب شده است.
حسینی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، بیش از چهار هزار تخته پتو و چادر، بیش از یک هزار ست لباس گرم، بیش از چهار هزار بسته غذایی و مقدار زیادی از لوازم مورد نیاز در مناطق زلزله زده توزیع شده است و کماکان ادامه دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: در این مدت تیم های ورزشی و ورزشکاران شناخته شده زیادی در مناطق زلزله زده حضور پیدا کردند که حضور آن ها در کاهش آلام آسیب دیدگان بسیار موثر بود.
وی در ادامه به عملکرد 100 روزه ورزش استان نیز اشاره کرد و گفت: در بخش های مختلف ورزش و جوانان عملکرد قابل قبولی داشته ایم و گام های خوبی در راستای توسعه ورزش و توجه به موضوع جوانان صورت گرفته است.
حسینی همچنین به حضور در منزل قهرمانان و پیشکسوتان به منظور تجلیل از زحمات آن ها اشاره و اظهار کرد: در 100 روز اخیر بیش از 45 دیدار و تجلیل در منزل قهرمانان و پیشکسوتان ورزش صورت گرفته است.
در استان کرمانشاه بیش از 65 هزار ورزشکار بیمه شده در هر دو بخش آقایان و بانوان فعالیت می کنند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 579 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته 77 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.